مراقبت از اکستنشن مژه (7 نکته تاثیرگذار)

نحوه مراقبت از اکستنشن مژه (7 نکته تاثیرگذار)

در این مقاله، من 7 نکته تاثیرگذار را که به مشتریانم درباره نحوه مراقبت از اکستنشن مژه می گویم، به اشتراک می گذارم. بله، بیش از 7 مورد وجود دارد... اما اگر می خواهید اکستنشن های خود را تا زمانی که ممکن است نگه دارید، این لیست چیزی است که واقعاً سوزن را حرکت می دهد.- با کمی اطلاعات ، می توانید 3 تا 4 هفته بدون مشکل اکستنشن خود را حفظ کنید


مقاله در یک نگاه:

  • نحوه مراقبت از اکستنشن مژه (7 نکته)

  • اگر از اکستنشن مژه خود مراقبت نکنید چه اتفاقی می افتد؟

  • نکات مراقبت پس از اکستنشن مژه (برای هنرمندان مژه)

اشتباه نکنید، کارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای افزایش طول عمر اکستنشن مژه خود انجام دهید (من تعداد زیادی از آنها را در مقاله بایدها و نبایدها توضیح می دهم )، اما این 7 نکته بزرگترین تفاوت را برای حفظ مژه ایجاد می کند.

 

 نحوه مراقبت از اکستنشن مژه

 1- از آب در 4 ساعت اول بعد از قرار خودداری کنید

چسبی که برای چسباندن اکستنشن به مژه های طبیعی شما استفاده می شود تقریباً 4 ساعت طول می کشد تا کاملاً درمان شود. در طی آن دوره، قرار گرفتن در معرض آب یا حتی بخار، می‌تواند چسب را ضعیف کند و باعث افتادن پیش از موعد آن شود.

برخی توصیه های قدیمی در اینترنت به شما می گوید که 24 ساعت صبر کنید. این فقط اشتباه است. امروزه اکثر مژه‌کاران چسب مژه را در پایان نوبت شما با استفاده از رطوبت درمان می‌کنند.

پس از اتمام دوره درمان، هر زمان که می خواهید روی مژه های زیبای خود از آب استفاده کنید. در واقع، شما باید! (در یک ثانیه بیشتر در مورد آن).

2- مژه های خود را روزانه تمیز کنید

این بهترین توصیه دست پایین است. شستن روزانه مژه ها با شوینده مژه به از بین بردن هرگونه آلودگی، چربی، آرایش، پوست مرده و باکتری کمک می کند. همچنین اجتناب از کنه مژه ضروری است!

ممکن است برخی از مشتریان این توصیه را غیر منطقی بدانند. آنها ممکن است فکر کنند که شما هرگز نباید اکستنشن مژه را خیس کنید. اما این فقط اشتباه است.

پاکسازی روزانه خطوط مژه، از بین بردن چربی ها، کثیفی ها و باقیمانده هایی که برای حفظ اکستنشن مژه شما مضر است را تضمین می کند.

حتما از شوینده ای استفاده کنید که مخصوص اکستنشن مژه است. من مقاله ای در مورد بهترین ها اینجا نوشتم .

 3- از لوازم آرایشی با روغن اجتناب کنید

امروزه در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی از اشکال یا روغن های مختلفی در ترکیبات خود استفاده می شود (روغن نارگیل، روغن دانه آفتابگردان، روغن بادام، روغن کنجد و غیره).

در حالی که وقتی از اکستنشن استفاده نمی کنید خوب است، اما روغن ها هنگامی که به خط مژه نفوذ می کنند، روی پیوند بین چسب و مژه طبیعی تأثیر می گذارد. با گذشت زمان، چسب مژه ضعیف شده و اکستنشن در نهایت می ریزد.

به همین دلیل، من همیشه به مشتریانم توصیه می کنم که برچسب مواد پاک کننده آرایش، پاک کننده صورت یا مرطوب کننده (هر چیزی که به چشم نزدیک می شود) را که استفاده می کنند را به دقت بررسی کنند تا مطمئن شوند که فاقد چربی است.

4- روی شکم نخوابید

موقعیت خواب شما یک عامل کلیدی در جعبه ابزار مراقبت پس از اکستنشن مژه شما است. در حالت ایده آل، شما باید به پشت بخوابید تا از اصطکاک بین بالش و بالش خود جلوگیری کنید.

می دانم که همیشه آسان نیست. من خودم از خوابیدن به پشت متنفرم.

علاوه بر این، روبالشی‌های نخی می‌توانند موهای مژه را گیر کنند یا بکشند. به همین دلیل روبالشی های ابریشمی گزینه خوبی برای استفاده کنندگان از اکستنشن مژه هستند.

مشتریان من که این سوئیچ را انجام داده اند، احتباس اکستنشن مژه را بسیار بهتر دیده اند.

5- مژه های خود را روزانه برس بزنید

می توانید از یک برس کوچک برای شانه زدن مژه ها روزانه استفاده کنید. راستش فقط چند ثانیه طول می‌کشد و من معمولاً توصیه می‌کنم صبح بعد از آرایش معمولی انجامش دهید.

انجام این کار از گره خوردن یا جمع شدن اکستنشن ها با هم جلوگیری می کند. انجام این کار با همه انواع اکستنشن مهم است، اما حتی بیشتر با مژه های حجم دهنده، زیرا فن های حجم دهنده به گره خوردن حساس تر هستند.

این نکته علاوه بر افزایش طول عمر مژه های شما، هر روز صبح به آن ها پف می کند!

6- بدون آرایش ضد آب

آرایش ضد آب آفت اکستنشن مژه است.

چرا اینطور است؟

صرفاً به این دلیل که حذف آن بسیار سخت است (در وهله اول در نظر گرفته شده بود).

شما یا به نیروی قابل توجهی (با مالش زیاد) نیاز دارید یا به یک پاک کننده قوی مانند یک شوینده روغنی. همه اینها راهی مستقیم برای از دست دادن پیش از موعد افزونه های شماست.

شایع ترین مقصر من می بینم ریمل ضد آب. این محصولات مژه های طبیعی را پوشش می دهند و از بین بردن آنها بسیار سخت است.

7- مژه های خود را با پر کردن منظم حفظ کنید

باشه میدونم این ممکن است به نظر می رسد مانند یک زمین فروش از یک فناوری مژه. اما به من گوش کن

قرار ملاقات پر کردن مجدد بسیار کمتر از یک مجموعه کامل اکستنشن مژه است. معمولاً قیمت‌های پر کردن مجدد را تقریباً 3 برابر ارزان‌تر خواهید دید. بنابراین فقط از نقطه نظر مالی، این کار بیهوده است.

اکثر مشتریان من هر 3 تا 4 هفته یکبار برای پر کردن مجدد مراجعه می کنند. به این ترتیب، پرداخت هزینه پر کردن مجدد از نظر اقتصادی بسیار بهتر از این است که تا هفته 5 صبر کنید و قیمت کامل را بپردازید.

با توجه به مطالعه موردی ما در مورد مدت زمان ماندگاری مژه ها ، 60.1٪ از کاربران هر سه هفته یکبار برای پر کردن مژه ها مراجعه می کنند. در اینجا یک نگاه اجمالی از کل 1100 مشتری تجزیه و تحلیل شده است:

هر چند وقت یک بار مشتریان برای پر کردن مجدد اکستنشن مژه مراجعه می کنند.
 
بیشتر سالن های مژه (از جمله سالن من) سیاست هایی برای پر کردن مجدد مژه ها دارند. به عنوان مثال، پس از 5 هفته، ممکن است به طور خودکار تمام مجموعه را شارژ کنید - هیچ شارژ مجددی در دسترس نیست. سالن‌های دیگر با تعداد افزونه‌های باقی‌مانده کار می‌کنند. اگر کمتر از 50٪ از برنامه های افزودنی باقی مانده باشد، هزینه یک مجموعه کامل از شما دریافت می شود.


مطالب بیشتر


اگر از اکستنشن مژه خود مراقبت نکنید چه اتفاقی می افتد؟

می دانم که ممکن است در ابتدا زیاد به نظر برسد، اما مراقبت از برنامه های افزودنی به چند دلیل حیاتی است:

  • آسیب به مژه های طبیعی: عادات بهداشتی نامناسب با اکستنشن می تواند منجر به چربی بیش از حد و باقی مانده روی خط مژه شود. با گذشت زمان، ممکن است خارش، قرمزی و حتی ریزش مژه را تجربه کنید.

  • کنه مژه: این برای موارد شدید است. من به ندرت آن را در مشتریانم دیده ام، اما ممکن است اتفاق بیفتد. هجوم کنه مژه می تواند با بی توجهی بیش از حد رخ دهد.

  • نگهداری ضعیف: شما پول خوبی برای برنامه های افزودنی خود پرداخت کرده اید - آخرین چیزی که می خواهید این است که پول خود را با سقوط برنامه های افزودنی در چند روز آینده هدر دهید. مشتریان من که این نکات مراقبت پس از آن را انجام می دهند، قبل از اینکه نیاز به پر کردن مجدد داشته باشند، به مدت 3 تا 4 هفته به راحتی از اکستنشن های زیبا لذت می برند. من فوراً متوجه خواهم شد که آیا مشتری به خوبی از مژه های خود مراقبت کرده است یا نه.

  • هزینه های بیش از حد: این با نکته قبلی همراه است. شما مجبور خواهید شد به دنبال پر کردن مکرر، یا حتی بدترین، ست های کامل جدید بروید (اگر حداقل الزامات سالن را برای پر کردن مجدد نداشته باشید).

نکات مراقبت بعد از اکستنشن مژه (برای مژه کاران)

برای هر مژه کاری که کسب و کار خود را شروع می کند، همیشه پیشنهاد می کنم یک کارت مراقبت پس از اکستنشن مژه زیبا ایجاد کنید تا در پایان کار به مشتریان ارائه شود.

این توصیه شما را تقویت می کند و به عنوان یک هنرمند حرفه ای تر دیده خواهید شد.

علاوه بر این، من همچنین دوست دارم پس از یک ست کامل (نه برای پر کردن مجدد) یک "کیت مراقبت از مژه" کوچک را به صورت رایگان به مشتریانم بدهم. من این کار را انجام می دهم زیرا:

  • این کمک می کند تا اطمینان حاصل کنم که مشتریان من از برنامه های افزودنی خود با محصولات مناسب مراقبت می کنند. من شامل یک شوینده کف مژه، یک برس اسپولی، و یک کارت آموزش مراقبت بعد از آن هستم.

  • این باعث ایجاد اعتماد با مشتریان من می شود

  • مشتریان من چیزی برای نشان دادن به دوستان و خانواده خود دارند. اساساً آنها را به سفیران برند تبدیل می کند.

سوالات متداول مراقبت بعد از اکستنشن مژه

پس از صحبت با برخی از مشتریانم، متوجه شدم چند چیز رایج در مورد نگهداری اکستنشن مژه وجود دارد که اکثر کاربران نمی دانند. 

بنابراین، اگر می‌خواهید مژه‌های خود را هر روز در حالت عالی نگه دارید، این موارد را به خاطر بسپارید.

آیا باید اکستنشن مژه هایم را روزانه بشوییم؟

آره. من همیشه به مشتریانم می گویم که اکستنشن مژه را حداقل یک بار در روز تمیز کنند، چه آرایش می کنند یا نه. این یک راه عالی برای جلوگیری از نفوذ روغن های طبیعی، نمک، گرد و غبار یا کثیفی به خط مژه و تخریب چسب ایجاد شده توسط چسب مژه است. 

آیا مراقبت بعد از مژه های کلاسیک و حجم دهنده یکسان است؟

صادقانه بگویم، مراقبت های بعد از مژه های کلاسیک و حجم دهنده تقریباً یکسان است.
با این حال، اگر مراقبت های پس از آن را به خوبی انجام دهید، مژه های حجم دهنده نسبت به مدل های کلاسیک بیشتر دوام می آورند. در هر صورت باید از تمیز بودن پایه مژه های طبیعی در پایان روز اطمینان حاصل کنید. 

آیا می توانم اجازه دهم اکستنشن مژه هایم با هوا خشک شوند؟

بله، خشک کردن با هوا بهترین راه برای خشک کردن اکستنشن مژه است، اگر در جای تعریق نیستید.  اگر مژه های خود را با سشوار خشک می کنید، لطفاً این کار را در حالت داغ انجام ندهید یا آن را خیلی نزدیک به مژه های خود نگه دارید. 

چکیده مقاله :
من بیش از یک دهه است که برای مشتریان کاشت مژه انجام میدهم، بنابراین می توانم با اطمینان بگویم که در مورد مراقبت (یا عدم مراقبت) از اکستنشن مژه همه چیز را دیده ام.

در حالی که چسب درجه پزشکی در برابر سایش طبیعی مقاومت می کند، اگر عادات بدی داشته باشید، اکستنشن های شما می توانند خیلی سریعتر از بین بروند. از طرف دیگر، تنها چند ترفند ساده که در این مقاله به اشتراک گذاشته شده است، تضمین می کند که افزونه های خود را برای مدت طولانی تری بی عیب و نقص نگه دارید و زیبا به نظر برسید.

 

منبع : https://divinelashes.ca/blog/how-to-care-for-eyelash-extensions/

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید