فرق مژه والوم با مگا والیوم چیست؟

به عنوان یک مشتری، دانستن تفاوت بین مژه های مگا والیوم و والیوم برای درک خدماتی که دریافت می کنید مهم است.


.مقاله در یک نگاه:

مژه های والیوم چیست؟
مگا والیوم مژه چیست؟
تفاوت مژه های والیوم و مگا والیوم چیست؟
نحوه محاسبه اندازه و وزن فن ولوم
آیا مگا والیوم مژه ها بی خطر هستند؟

این راهنما هر آنچه را که باید در مورد مژه های حجیم و بسیاری از تفاوت های ظریف مژه های والیوم بدانید را در اختیار شما قرار می دهد. شما قادر خواهید بود تصمیم بگیرید که کدام تکنیک برای شما یا مشتری شما بهترین است.

من همچنین تصاویر مشتریانم را برای نشان دادن تفاوت ها به اشتراک می گذارم.

بیا شروع کنیم!

کاشت مژه والیوم

مژه‌های حجم‌دهنده تکنیکی است که در آن اکستنشن‌های مژه‌های چندگانه به بیرون کشیده می‌شوند و روی یک مژه طبیعی (یک به چندین) اعمال می‌شوند. هر فن والیوم از 2 تا 5 مژه مصنوعی با قطر بین 0.05 تا 0.07 میلی متر استفاده می کند.

مژه های والیوم سطح بالایی از سفارشی سازی را برای دستیابی به ظاهر دلخواه مشتری فراهم می کند. این تکنیک به شما خط مژه‌ای پرتر و نرم‌تر می‌دهد.

در تصویر زیر می توانید مشتری من را بدون اکستنشن مژه با ست والیوم طبیعی و با ست والیوم الهی مقایسه کنید.

زن بدون اکستنشن مژه با حجم طبیعی و حجم الهی

کاشت مژه مگا والیوم

مژه والیوم مگا نوع جدیدتر و پیشرفته تری از مژه های والیوم است. این سبک از اکستنشن های بسیار سبک و نازک برای ایجاد ظاهری کاملتر استفاده می کند. هر فن والیوم مگا از 6 تا 16 مژه مصنوعی با قطر بین 0.03 تا 0.05 میلی متر استفاده می کند.

اکثر مشتریان من فقط برای موقعیت‌های خاص یا عکس‌برداری مژه‌های حجیم می‌گیرند. قطعاً این کاری نیست که بخواهید برای بسیاری از ما به طور منظم انجام شود.

با این حال، من عاشق انجام یک مجموعه ولوم مگا هستم. نتایج شگفت انگیز است و مشتریان من همیشه آنها را دوست دارند!

تفاوت بین مژه های مگا والیوم والیوم چیست؟

تفاوت مژه های والیوم و والیوم در تعداد مژه های مصنوعی برای ایجاد فن و قطر این مژه های مصنوعی است. یک فن ولوم از 2 تا 5 اکستنشن با قطر 0.05 تا 0.07 میلی متر استفاده می کند در حالی که یک فن ولوم مگا از 6 تا 16 اکستنشن با قطر 0.03 تا 0.05 میلی متر استفاده می کند.

حجم مگا باعث می شود ظاهری متراکم و تیره تر داشته باشید زیرا از این فن های سبک وزن با پسوندهای متعدد استفاده می کند.

همانطور که می بینید، تفاوت بین این دو روش در نهایت به تعداد مژه های مصنوعی استفاده شده برای ایجاد فن و قطر این مژه های مصنوعی خلاصه می شود.

 ست مژه والیوم مگا با اجرای آساکو ایتو

نحوه محاسبه اندازه و وزن فن ولوم 

وزن مناسب یک فن حجمی با مدیریت دو متغیر مهم کنترل می شود:

  1. از چند افزونه می توان برای ایجاد فن استفاده کرد. این همچنین به عنوان "D" برای بعد نامیده می شود.
  2. قطر اکستنشن های مورد استفاده برای ایجاد فن.

یک مژه طبیعی سالم و ضخیم نسبت به مژه های طبیعی نازک می تواند پنکه والیوم تری را تحمل کند. حفظ سلامت مژه ها باید همیشه اولویت شماره 1 شما باشد.

بیایید به یک مثال شیرجه بزنیم.

مشتری با مژه های طبیعی سالم باید از اکستنشن های کلاسیک با قطر 0.15 میلی متر استفاده کند (فقط یک اکستنشن روی مژه طبیعی).

با استفاده از این به عنوان خط پایه، همان مشتری باید بتواند فن های حجمی زیر را نیز مدیریت کند.

  • حداکثر فن های حجمی سه بعدی با استفاده از پسوندهای با قطر 0.07 میلی متر.
  • فن های حجمی تا 7 بعدی با استفاده از پسوندهای با قطر 0.05 میلی متر.
  • فن های حجمی تا 12 بعدی با استفاده از پسوندهای با قطر 0.03 میلی متر.

رابطه بین تعداد مژه و قطر

جای تعجب نیست که یک رابطه منفی بین تعداد مژه های یک فن و قطر آن وجود دارد.

برای ثابت نگه داشتن وزن پنکه، در صورت افزایش تعداد مژه ها، قطر آن باید کاهش یابد. در صورت افزایش قطر، تعداد مژه ها باید کاهش یابد.

اما چگونه می شود که سه پسوند 0.07 میلی متری برابر با یک 0.15 میلی متری باشد؟ حتی بهتر از آن، چگونه دوازده پسوند 0.03 میلی متری برابر با یک 0.15 میلی متر است؟

به خاطر فضای منفی!

فضای منفی در فن ولوم چیست؟

فضای منفی در یک فن والیوم، فضایی است که در غیر این صورت، هنگام مقایسه فن ولوم با یک اکستنشن، توسط یک اکستنشن تک مژه اشغال می شود.

فن ولوم ساخته شده از سه پسوند 0.07
یک فن ولوم ایجاد شده از سه پسوند 0.07 میلی متری در مقایسه با یک پسوند 0.15 میلی متری، فضای منفی زیادی (بخش خاکستری) ایجاد می کند. این توضیح می دهد که چرا این فن ولوم سنگین تر نیست.

فن ولوم دار از هفت پسوند 0.05 میلی متری
یک فن ولوم ایجاد شده از هفت پسوند 0.05 میلی متری در مقایسه با یک پسوند 0.15 میلی متری، فضای منفی زیادی (بخش خاکستری) ایجاد می کند. این توضیح می دهد که چرا این فن ولوم سنگین تر نیست.

فن والیوم از دوازده پسوند 0.03 میلی متری
یک فن ولوم ایجاد شده از دوازده پسوند 0.03 میلی متری در مقایسه با یک ضمیمه 0.15 میلی متری، فضای منفی زیادی (بخش خاکستری) ایجاد می کند. این توضیح می دهد که چرا این فن ولوم سنگین تر نیست.

آیا مژه های مگا والیوم ایمن هستند؟

بله، مگا والیوم مژه ها درست مثل والیوم های سنتی یا کلاسیک ایمن هستند. با این حال، آنها قطعا پیچیده تر هستند.

آنها به تخصص و تجربه بالایی نیاز دارند تا مطمئن شوند که وزن اکستنشن برای مژه طبیعی خیلی سنگین نیست.

همچنین، همه مشتریان نمی توانند وزن مژه های حجیم را تحمل کنند. شما به مژه های طبیعی بسیار قوی برای حمایت از حجم مگا نیاز دارید.

همانطور که در بخش "محاسبه وزن فن حجمی" مقاله مشاهده می کنید، هنگام ایجاد پنکه مناسب، تعادل ظریفی بین ابعاد، قطر و حتی طول وجود دارد. علاوه بر این، برنامه باید برای ایمن بودن مژه های حجیم عالی باشد.

مژه های حجیم چگونه می توانند به مژه های طبیعی آسیب بزنند؟

رایج ترین اشتباه این است که تمام مژه های طبیعی بدون در نظر گرفتن مرحله رشدی که در آن قرار دارند، به طور کامل پر می شوند.

مشتریان ظاهر اولیه را دوست دارند اما در عرض 3 هفته از آن متنفر خواهند شد. زدن فن روی مژه های بچه قطعا باعث آسیب به مژه های طبیعی می شود.

متأسفانه، وقتی صحبت از حجم مگا به میان می‌آید، در حرفه‌ام وحشت‌های زیادی دیده‌ام. هفته گذشته، یک مشتری از یک هنرمند مژه متفاوت داشتیم که به دنبال یک پرکننده مگا والیوم بزرگ بود. 

در عکس زیر می بینید که آرایشگر تمام مژه های طبیعی از جمله مژه های بچه را کاملا پر کرده است.

مشتری با مژه های آسیب دیده از یک مجموعه والیوم بزرگ از یک سالن دیگر
مژه های زمانی پر و پف او اکنون به یک آشفتگی (نه چندان داغ) تبدیل شده اند. مشکل این است که اکستنشن های طول یکسانی هم روی مژه های بالغ و هم برای مژه های بچه اعمال می شود.

پس از یک ست تازه، آنها یکدست و زیبا به نظر می رسند اما وقتی بزرگ می شوند مانند موارد بالا به نظر می رسند. مژه های بالغ به طور طبیعی می ریزند در حالی که مژه های بچه هنوز در حال رشد هستند.

در عرض 3 هفته، این مژه‌های کودک به مژه‌های نوجوان تبدیل می‌شوند که طراحی را به هم می‌ریزد و به طور بالقوه می‌تواند باعث آسیب شود (اکستنشن‌هایی که بیرون زده هستند بیشتر احتمال دارد گرفتار شوند یا زودتر ریزش کنند).

البته ناگفته نماند که وزنی که روی مژه های کودک وجود دارد، مانند مژه های بالغ است. اگر وزن بیش از حد روی مژه وجود داشته باشد، ممکن است از بین برود یا ضعیف شود.

دومین اشتباه رایج، انزوای نادرست است. هنگام استفاده از یک فن والیوم مگا، باید مطمئن شوید که فن فقط روی یک مژه طبیعی زده می شود و هیچ چسبنده ای وجود ندارد (این برای هر کاربردی صادق است).

حجم مگا ایزوله شدن را سخت تر می کند زیرا پایه خط مژه با تمام فن ها بسیار ضخیم می شود. تمرین اینجا را کامل می کند.

هیچ شکی وجود ندارد که یک مجموعه ولوم مگا به خوبی انجام شده، خیره کننده، جسورانه، تاریک و زیبا است. این مجموعه ها زمان، دقت و مهارت های پیشرفته زیادی را می طلبد.

به عنوان یک استایلیست باتجربه، واقعاً می توانم از هنر حجم دهی مگا قدردانی کنم. با این حال، مشتریان باید مطمئن شوند که آرایشگر مژه‌های آن‌ها تخصص و تمرین لازم را قبل از شروع یک مجموعه حجم‌دهنده بزرگ دارد.

چگونه بدون آسیب رساندن به مژه های طبیعی به تراکم برسیم؟

مژه های بالغ را با فن های والیوم پر کنید که دارای حداکثر طول و وزن هستند که مکمل مژه های طبیعی مشتری هستند. سپس، مژه‌های نوجوان را با طول‌های کوتاه‌تر و وزن‌های کوچک‌تر که مکمل مژه‌های طبیعی هستند، پر کنید.

همانطور که مژه های نوجوان رشد می کنند و به طول بالغ می رسند، در طرح باقی می مانند. آنها به سادگی در پر کردن بعدی جایگزین خواهند شد.

پس از صحبت با مشتری بالا، یک ست والیوم روزانه به او دادم که به مژه های او آسیبی نرساند و پس از 3 هفته طرح خود را حفظ کند. تصویر قبل و بعد در زیر نشان داده شده است.

عکس قبل و بعد از مشتری که ست والیوم اکستنشن مژه 

ماندگاری مژه های والیوم چقدر است؟

مژه های والیوم از 3 تا 5 هفته بدون هیچ مشکلی دوام خواهند داشت. باور نمی کنید که مژه های شما همچنان می توانند مانند روز اول در هفته سوم فوق العاده به نظر برسند؟

به این عکس ماندگاری 3 هفته نگاه کنید. در اینجا می توانید ببینید که بعد از 3 هفته حداقل ضرر وجود دارد و هنوز هم یکدست به نظر می رسند. همه آنها در طراحی هستند و مژه های او سالم به نظر می رسند - و به همین منوال ادامه خواهند داشت!

 پس از 3 هفته اکستنشن مژه والیوم 

برای توضیح کامل و نتیجه گیری از تحقیقات خود (ما 1100 مشتری را تجزیه و تحلیل کردیم) مقاله ما را بررسی کنید: اکستنشن مژه چقدر دوام می آورد.

سوالات متداول

آیا حجم مژه مگا و روسی یکسان است؟

نه، آنها یکی نیستند. ولوم روسی تکنیکی است که از 2 تا 6 اکستنشن نازک برای ایجاد یک فن استفاده می کند. Mega volume سبکی است که از 6 تا 16 اکستنشن بسیار نازک برای ایجاد ظاهری کاملتر استفاده می کند. نتیجه یک سبک دراماتیک تر و حجیم تر است.

آیا مژه های والیوم مگا ایمن هستند؟

کاملا! مژه های والیوم مگا زمانی که توسط تکنسین مژه آموزش دیده و تایید شده استفاده شوند، ایمن هستند. نکته کلیدی این است که مطمئن شوید اکستنشن ها خیلی سنگین یا ضخیم نیستند، که می تواند به مژه های طبیعی شما آسیب برساند. به همین دلیل است که طرفداران والیوم مگا در مقایسه با مژه های کلاسیک از اکستنشن های با قطر بسیار نازک تری استفاده می کنند.

آیا مژه های والیوم بیشتر دوام می آورند؟

بله، اکستنشن مگا والیوم طولانی تر از تکنیک های دیگر مانند مژه های کلاسیک است. از آنجایی که مگا حجم از فن های اکستنشنی استفاده می کند که دور مژه طبیعی می پیچند، سطح بیشتری برای چسبیدن چسب وجود دارد. این منجر به یک پیوند طولانی تر می شود.

حداکثر تعداد مژه هایی که می توانید برای فن 0.03 استفاده کنید چقدر است؟

از آنجایی که این اکستنشن ها بسیار نازک هستند، می توانید تا 16 فیبر مژه را برای یک فن 0.03 افزایش دهید.

حداکثر تعداد مژه هایی که می توانید برای فن 0.05 استفاده کنید چقدر است؟

شما می توانید با خیال راحت تا 8 مژه در هر فن برای یک پنکه 0.05 استفاده کنید.

حداکثر تعداد مژه هایی که می توانید برای فن 0.07 استفاده کنید چقدر است؟

شما می توانید با خیال راحت تا 5 مژه در هر فن برای یک پنکه 0.05 استفاده کنید.

چه قطری برای یک مجموعه ولوم مگا استفاده می شود

0.03 میلی متر رایج ترین قطری است که برای یک مجموعه ولوم مگا استفاده می شود.

چه قطری برای مجموعه حجمی استفاده می شود؟

0.05 میلی متر رایج ترین قطری است که برای مجموعه حجم استفاده می شود.

نتیجه نهایی
دنیای اکستنشن مژه منفجر شد! شما می توانید مژه های خود را در سراسر جهان انجام دهید و تقریباً هر شهر سالن هایی دارد که اکستنشن مژه را ارائه می دهند.

اینجا جایی است که کمیت و در دسترس بودن با کیفیت مطابقت ندارند. متأسفانه به دلیل محبوبیت افزونه ها، همه یا در حال آموزش هستند یا در حال آموزش هستند. مژه زدن یک هنر است و نیاز به زمان و تمرین دارد.

استفاده صحیح کلید آسیب نرساندن به مژه های مشتری است.

آموزش استاندارد اغلب فقط چند روز طول می کشد، و سپس Lash Artists گواهی می گیرند و شروع به درخواست برای دوستان و خانواده می کنند و گاهی اوقات بلافاصله شروع به شارژ می کنند!

در عرض دو روز، نمی‌توانید مژه‌ها را کامل کنید، ایزوله کنید یا تمام دانشی را که برای ایمن کردن استفاده از اکستنشن روی دیگران نیاز دارید، حفظ کنید. تبدیل شدن به یک حرفه ای آموزش دیده نیاز به زمان، صبر و تمرین دارد.

می‌توانید حتی عکس‌های بیشتری درباره حفظ، نجات مژه‌ها و دگرگونی‌ها در اینستاگرام و فیس‌بوک ما پیدا کنید !

منبع : https://divinelashes.ca/blog/mega-volume-lashes/

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید