تفاوت مژه های کلاسیک با والیوم و هیبریدی

مقایسه مژه های کلاسیک با والیوم و هیبریدی [راهنمای کامل]

اگر در دنیای اکستنشن مژه تازه وارد هستید، دانستن تفاوت بین مژه های کلاسیک، مژه های والیوم و مژه های هیبریدی، کلید درک خدماتی است که دریافت می کنید و تصمیمی آگاهانه در مورد آنچه برای قرار ملاقات آینده خود انتخاب می کنید، می باشد.


به عنوان یک هنرمند مژه، این یکی از رایج ترین سوالاتی است که برای من پیش می آید.

مقاله در یک نگاه:

مژه های کلاسیک چیست و چگونه استفاده می شود؟
مژه های هیبریدی چیست و چگونه استفاده می شود؟
مژه های والیوم چیست و چگونه اعمال می شود؟
مقایسه مژه های کلاسیک در مقابل هیبرید و والیوم (تفاوت های اصلی)
نحوه انتقال از یک تکنیک به تکنیک دیگر
در این راهنمای جامع، من هر یک از تکنیک‌ها را روشن می‌کنم و آنها را با هم مقایسه می‌کنم تا به شما در انتخاب بهترین روش کمک کنم. من همچنین تصاویری از مشتریانم را برای هر تکنیک به شما نشان خواهم داد!

 

در حین خواندن گوش کنید: در این ویدیوی کوتاه، تفاوت های کلیدی بین این 3 تکنیک اصلی اکستنشن مژه را خلاصه کرده ام. من همچنین چند نمونه مشتری را برای هر یک نشان می دهم. لذت ببرید!

ویدیوی یوتیوب
در این صفحه:

اکستنشن مژه کلاسیک چیست؟

اکستنشن مژه کلاسیک قبل از بعد
مژه های کلاسیک رایج ترین نوع اکستنشن مژه هستند که برای مژه های سنتی و طبیعی استفاده می شود.

برای داشتن ظاهری ساده و بی تکلف عالی است، به خصوص اگر نمی خواهید زرق و برق دار به نظر برسید.

در تصویر بالا اکستنشن مژه کلاسیک قبل و بعد را مشاهده می کنید. مژه های کلاسیک روی چشم چپ روی مژه های بالایی زده شد.

مژه های کلاسیک چگونه متفاوت هستند

دو ویژگی مهم که مژه های کلاسیک را از سایر تکنیک ها متمایز می کند عبارتند از:

نسبت شماره 1: اکستنشن مژه کلاسیک به نسبت 1:1 اعمال می شود. این بدان معناست که یک اکستنشن مژه به هر مژه طبیعی یکی پس از دیگری اضافه می شود تا خط مژه پر شود.

از آنجایی که این یک مژه مصنوعی روی مژه طبیعی است، ظاهر کلی آن طبیعی به نظر می رسد.

به طور معمول، یک چشم 90 تا 150 مژه طبیعی دارد [1] و این بدان معناست که 80 تا 100 اکستنشن مژه ممکن است اضافه شود. این بستگی به این دارد که مژه های طبیعی شما چقدر شاداب یا ضخیم هستند و همچنین اینکه می خواهید اکستنشن چگونه باشد.

#2 ضخامت: اندازه اکستنشن مژه ضخامتی است که در اینجا به آن اشاره شده است.

امروزه سایزهای مختلفی از اکستنشن مژه برای استایل کلاسیک استفاده می شود که از کمترین اندازه آن 0.10 میلی متر تا 0.12 میلی متر و حداکثر 0.15 میلی متر است.

برای در نظر گرفتن همه چیز، در اینجا لیستی از وزن یک اکستنشن مژه برای ضخامت های مختلف آورده شده است:

0.07 میلی متر 0.00006 گرم است
0.10 میلی متر 0.00010 گرم است
0.12 میلی متر برابر با 0.00013 گرم است
0.15 میلی متر برابر با 0.00015 گرم است
0.18 میلی متر 0.00025 گرم است
0.20 میلی متر 0.00030 گرم است
برای کسانی که به طور طبیعی مژه های ضخیم و قوی دارند، می توان از اکستنشن های ضخیم تر نیز استفاده کرد. توجه داشته باشید که با ضخامت اکستنشن ها وزن آنها نیز افزایش می یابد.

در حالی که برخی از مژه‌ها از اکستنشن مژه‌هایی به ضخامت 0.20 میلی‌متر استفاده می‌کنند، ما هرگز در Divine Lashes از 0.15 میلی‌متر بالاتر نمی‌رویم.

چرا این مفهوم اینقدر مهم است؟

زیرا مژه های طبیعی شما فقط می توانند وزن اضافی اضافه شده به آنها را تحمل کنند. اگر از این وزن فراتر بروید، مژه ها قادر به تحمل آن نیستند.

هنگامی که اکستنشن برای مژه طبیعی که روی آن اعمال می شود بیش از حد سنگین باشد، نتیجه یک ظاهر صاف و طبیعی نخواهد بود. مهمتر از آن، مژه های طبیعی آسیب می بینند و می توانند قبل از موعد ریزش کنند. [2]

من در اینجا مقاله مفصلی در مورد اینکه چگونه اکستنشن مژه ممکن است به مژه های طبیعی آسیب برساند، در صورت عدم استفاده صحیح در اینجا نوشته ام. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنم این مقاله را مطالعه کنید.

مژه های کلاسیک برای چه کسانی بهتر است؟ 

مژه های مصنوعی کلاسیک اولین سبک اکستنشن مژه بودند و هنوز هم مورد علاقه بسیاری از افراد هستند. اگر از اکستنشن مژه برای مبتدیان استفاده می کنید، این یک انتخاب عالی است. 

این مدل از مژه های مصنوعی در واقع برای کسانی که مژه های طبیعی بلند و پرپشت دارند بهترین انتخاب است. اگر مژه های طبیعی زیادی هم داشته باشید عالی است.

علاوه بر این، کسانی که نمی‌خواهند اکستنشن‌هایشان خیلی به چشم بیاید یا فانتزی باشد، می‌توانند به سراغ ست مژه‌های کلاسیک بروند. به همین دلیل است که به آن «نگاه بدون اکستنشن» یا «ظاهر طبیعی» می‌گویند.

اگر می‌خواهید فر و بلندی شدید به مژه‌های طبیعی خود اضافه کنید، هنگام تهیه این ست با فن مژه خود در مورد آن صحبت کنید زیرا گزینه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در این مقاله درباره ست‌های جذاب کلاسیک در مژه‌های الهی مشاهده کنید.

با این حال، اگر تعداد مژه های طبیعی کم دارید، ست کلاسیک روی چشمان شما کم به نظر می رسد. در چنین مواردی، مژه های والیوم مناسب تر خواهند بود.

ما مژه های والیوم را در زیر پوشش می دهیم، بنابراین به خواندن ادامه دهید!

هزینه مژه کلاسیک

هزینه ست اکستنشن مژه کلاسیک از یک سالن به سالن دیگر متفاوت است.

من یک مطالعه موردی انجام دادم که در آن داده‌های قیمت ده‌ها سالن مژه را در سراسر ایالات متحده جمع‌آوری کردم.

در این مطالعه متوجه شدم که هزینه مژه های کلاسیک برای انجام یک ست کامل به طور متوسط ​​500 هزار تومان است در حالی که حداقل قیمت آن 250  و حداکثر قیمت آن 800 هزار تومان است. برای پر کردن مجدد کلاسیک، میانگین هزینه 300 هزار تومان با حداقل  150 و حداکثر 600 هزار تومان است.

مزایای مژه کلاسیک

مزایای کاشت مژه کلاسیک چیست؟

سریعترین: متخصصان فن مژه فقط باید یک اکستنشن به ازای هر مژه طبیعی برای ست کلاسیک بر خلاف مژه های والیوم یا هیبریدی بچسبانند. این باعث صرفه جویی در زمان می شود و کار را به سرعت توسط یک هنرمند با تجربه انجام می دهد.
ارزان‌ترین: وقتی صحبت از تعداد کل اکستنشن مژه‌های استفاده شده به میان می‌آید، ست کلاسیک از کمترین تعداد اکستنشن استفاده می‌کند، در حالی که والیوم و هیبریدی از تعداد مژه‌های مصنوعی دو یا سه برابر استفاده می‌کنند.

بنابراین، هزینه ارزان‌تر مواد برای سالن (از مژه‌های مصنوعی کمتری استفاده می‌شود) همراه با تکنیک ساده‌تر، باعث می‌شود مژه‌های کلاسیک ارزان‌تر از مژه‌های هیبریدی یا حجم‌دهنده باشند.

 پس اگر حاضر نیستید برای مژه هایتان هزینه زیادی کنید، ست کلاسیک برای شما مناسب است.
طبیعی: این مهم ترین مزیت این نوع اکستنشن است. اگر می خواهید با اکستنشن مژه ظاهری طبیعی داشته باشید، ست کلاسیک برای شما مناسب است.
در دسترس ترین ها: اولین کاری که اکثر فن های مژه انجام می دهند یک ست کلاسیک است، بنابراین می توانید برای انجام این سبک به هر مژه هنرمند یا سالن معتبر مراجعه کنید.
ظاهر نرم: سبک کلاسیک از نسبت 1:1 برای اکستنشن به مژه طبیعی استفاده می کند و از این رو ظاهری شلوغ به مژه های شما می دهد. این مدل بیشتر به مژه های شما بلند می کند.

  مناسب برای پوشیدن روزانه: اکستنشن های کلاسیک مژه برای فضاهای حرفه ای، دفتر کار، آشپزی، نظافت یا فقط در اطراف خانه مناسب است.
راحت‌ترین: وقتی به آن فکر می‌کنید، شاید بهتر به نظر برسد که یک اکستنشن برای هر مژه داشته باشید تا اینکه بگوییم شانزده تا از آن‌ها روی اکثر مژه‌های طبیعی‌تان است. صرف نظر از سبکی که استفاده می کنید، یک اکستنشن مژه خوب، اکستنشن را با وزن کل سالم به ازای هر مژه طبیعی می چسباند.
معایب مژه های کلاسیک

معایب اکستنشن مژه کلاسیک چیست؟

متداول: مجموعه ای از اکستنشن های کلاسیک محبوب ترین و اساسی ترین درمانی است که می توانید با اکستنشن مژه انجام دهید، اما این بدان معنا نیست که این سبک کمتر سفارشی شده است. در مجموعه کلاسیک نیز سبک هایی مانند چشم گربه ای، عروسکی، جاروی طبیعی و موارد دیگر وجود دارد.
به اندازه کافی پف دار نیست: در حالی که سبک کلاسیک ظاهری طبیعی به ارمغان می آورد، مانند اکستنشن مژه های والیوم یا هیبریدی شاداب، پر یا حجیم نیست.
برای همه خوب نیست: اگر مژه های نازک یا کم پشتی دارید، اکستنشن مژه کلاسیک انتخاب خوبی نیست، زیرا پر کردن یکنواخت شکاف با اکستنشن آسان نیست.
هنگام داشتن مژه های کلاسیک چه نکاتی را باید به خاطر بسپارید

وقتی ست کلاسیک را تهیه می کنید، می خواهید با افزایش طول مژه های طبیعی خود به ظاهری طبیعی برسید. این توهم خط مژه پرتر را ایجاد می کند و در عین حال طبیعی به نظر می رسد.

وقتی ست کلاسیک را تهیه می کنید، می خواهید با افزایش طول مژه های طبیعی خود، ظاهری طبیعی داشته باشید . این توهم خط مژه پرتر را ایجاد می کند و در عین حال طبیعی به نظر می رسد.

تا به امروز، هنوز هم محبوب ترین تکنیکی است که توسط هنرمندان و سالن ها استفاده می شود.

هر سبکی از اکستنشن مژه را که انتخاب می‌کنید، حتماً مشخصات فردی که شما را درمان می‌کند بررسی کنید. همیشه به یاد داشته باشید که از مراجعین درخواست کنید و وقت خود را صرف مصاحبه با هنرمند بالقوه خود کنید.

فرد مناسب نه تنها درمان را به شما پیشنهاد می کند، بلکه در مورد محصولات مراقبت پس از آن و همچنین توصیه های کاربردی به شما کمک می کند.

عکس هایی از مژه های کلاسیک


اگر می خواهید تصاویر بیشتری از مشتریان ما با اکستنشن مژه کلاسیک ببینید، حتماً گالری ما را اینجا ببینید !

اکستنشن های والیوم مژه چیست؟

نمای نزدیک از اکستنشن والیوم مژه
یک پله بالاتر از مژه‌های کلاسیک با کرکی و حجم‌دهنده، مژه‌های حجم‌دهنده پیچیده هستند و در عین حال ظاهری چشمگیر را برای صاحب آن تضمین می‌کنند.

بعد از مژه های کلاسیک به عنوان والیوم روسی ظاهر شد. این استایل ظاهری جوان و جوان به چشمان شما می بخشد.

اکستنشن مژه والیوم از بیش از یک اکستنشن برای هر مژه طبیعی استفاده می کند که به آن "پنکش والیوم" گفته می شود. بسته به فن مورد استفاده، می تواند یک فن ولوم یا یک فن ولوم مگا باشد.

به طور معمول، یک مژه والیوم از 2 تا 5 اکستنشن در هر فن استفاده می کند در حالی که یک فن مگا والیوم از 6 تا 16 مژه مصنوعی استفاده می کند. در این مقاله با تفاوت مژه های والیوم و مژه های والیوم بیشتر آشنا شوید .

مژه های والیوم یکی از تکنیک های پیشرفته اکستنشن مژه است. داشتن ظاهری عالی با مژه های حجیم به مهارت و تخصص زیادی نیاز دارد.

مژه های والیوم چگونه متفاوت هستند

دو ویژگی مهم که مژه های والیوم را از سایر تکنیک ها متمایز می کند عبارتند از:

نسبت شماره 1: اکستنشن مژه والیوم به نسبت 1: بسیاری اعمال می شود . به این معنی که به ازای هر مژه طبیعی چندین اکستنشن مژه اضافه می شود. اکستنشن مژه قبل از اینکه روی مژه طبیعی شما اعمال شود در یک فن والیوم با هم قرار می گیرند.

یک فناوری مژه از 2 تا 16 ضربه مژه برای هر فن روی مژه های فردی استفاده می کند . نسبت با میزان اثر حجیمی که می خواهید تعیین می شود. تعداد کل افزونه ها در هر فن به صورت 2 بعدی، 3 بعدی، 5 بعدی، 7 بعدی، 10 بعدی و غیره نامیده می شود.

در تصویر زیر این مفهوم را در عمل مشاهده می کنید. توجه داشته باشید که در سمت چپ، یک اکستنشن منفرد به مژه طبیعی متصل شده‌اید. در سمت راست، یک فن 4 بعدی دارید که به مژه طبیعی متصل است.

مژه کلاسیک در مقابل فن والیوم


ضخامت شماره 2: یک مجموعه والیوم از چندین اکستنشن مژه در هر فن استفاده می کند و ضخامت هر اکستنشن به طور کلی کمتر از ست کلاسیک است.

فن‌آوران مژه معمولاً از مژه‌های مصنوعی با اندازه‌های 0.05 تا 0.07 میلی‌متر برای ست‌های حجم‌دهنده استاندارد و 0.03 تا 0.05 میلی‌متر برای ست‌های حجم‌دهنده مگا استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال، یک فن 10 بعدی ممکن است از پسوندهای 0.03 میلی متری هر کدام، یک فن 4 بعدی 0.05 میلی متری هر کدام و یک فن دو بعدی با حجم 0.07 میلی متر استفاده کند.

وزن کل پنکه به قدرت مژه های طبیعی شما نیز بستگی دارد. اگر پنکه خیلی سنگین باشد، ممکن است به مژه های طبیعی شما آسیب وارد شود.

من یک مثال محاسبه دقیق را در مقاله "مژه های والیوم در مقابل مژه های والیوم" در مورد نحوه محاسبه حداکثر وزن یک فن والیوم که مشتری می تواند پشتیبانی کند به اشتراک گذاشته ام.

مژه های والیوم برای چه کسانی بهتر است؟ 

نوع خاصی از مژه های کرکی و حجیم، مژه های والیوم حدود دو دهه است که مورد توجه قرار گرفته اند. اکثر مشتریان آن را برای رویدادهای خاص مانند جشن عروسی، عروسی ، و هر چیز بزرگی قبل از انجام لباس های روزمره ترجیح می دهند.

مژه های حجیم برای کسانی که آرایش گلم را به آرایش طبیعی ترجیح می دهند بهترین عملکرد را دارند. اگر مژه های نازک، ضعیف یا کم پشتی هم دارید، انتخاب خوبی است زیرا مژه های والیوم به اندازه مژه های کلاسیک ضخیم نیستند.

کسانی که عادت به مژه های نواری دارند، اکستنشن های والیوم را به سبک کلاسیک ترجیح می دهند.

با این حال، اگر ظاهر طبیعی تری را ترجیح می دهید که به سادگی کمی «je ne sais quoi» اضافه کند، مژه های کلاسیک گزینه بهتری برای شما خواهند بود.

هزینه والیوم مژه

برای یک ست والیوم، هزینه هر ست کامل بیشتر از یک ست کلاسیک است، زیرا به زمان بیشتر و کل مژه ها نیاز دارد.

علاوه بر این، هر فناوری مژه ای تجربه اکستنشن مژه های والیوم را ندارد. به این دلیل که ست مژه های والیوم یک مهارت پیشرفته است که علاوه بر نیاز به تجربه خوب، هزینه زیادی نیز دارد.

به طور متوسط، برای یک مجموعه کامل، ​​700 هزار تومان در سراسر کشور هزینه دارد. کمترین قیمت اکستنشن والیوم مژه ​​500 هزار تومان و حداکثر آن ​​900 هزار تومان است.

اما اگر قصد دارید دوباره پر کنید، میانگین نرخ آن ​​400 هزار تومان است. به خاطر داشته باشید که حداقل هزینه شارژ مجدد حجم ​​300 هزار تومان است و ​​500 هزار تومان بالاترین هزینه ای است که باید برای آن بپردازید.

اگر می‌خواهید درباره این اعداد بیشتر بدانید، من یک مطالعه موردی انجام دادم که در آن داده‌های قیمت ده‌ها سالن مژه در سراسر ایالات متحده را در اینجا جمع‌آوری کردم.

جوانب مثبت مژه های والیوم

چرا برای اکستنشن مژه خود مدل مژه های والیوم را انتخاب کنید؟

ظاهر فوق‌العاده: مژه‌های حجم‌دهنده و ست‌های حجم‌دهنده مگا برای موقعیت‌های خاص که می‌خواهید شگفت‌انگیز به نظر برسید، متفاوت عمل می‌کنند. این یک سبک محبوب این روزها برای عروس خانم ها است زیرا مژه های حجیم برای دوران مجردی تا ماه عسل و حتی روزهای بیشتر ماندگار هستند.
کمی درام به آن اضافه کنید: اگر به درام کمی علاقه دارید، مژه های والیوم بهترین راه برای دراماتیک جلوه دادن چشمان شما هستند. مطمئن شوید که آن را به فناوری مژه منتقل کنید تا بتوانند چشمان شما را دقیقاً همانطور که می خواهید دراماتیک نشان دهند.
مژه های پرتر: چندین فن مژه به هر مژه طبیعی اضافه می شود که در صورت داشتن مژه های کم پشت می تواند به پر کردن شکاف کمک کند. مژه های ظریف و نرمی خواهید داشت که همیشه زیبا به نظر می رسید.
معایب والیوم مژه ها

چرا مدل والیوم را برای اکستنشن مژه انتخاب نمی کنید؟

روند طولانی: مژه های والیوم نیاز به ایجاد فن قبل از زدن مژه های طبیعی دارند. ساخت یک پنکه جدید یک مرحله پیچیده است و علاوه بر آن، یک مجموعه حجمی به تعداد زیادی فن نیاز دارد. به همین دلیل زمان بیشتری برای گذاشتن آنها صرف می شود تا ست مژه کلاسیک.
ممکن است خیلی زیاد باشد: برای یک ظاهر روزمره، حجم و حجم مگا حجم ممکن است برای بسیاری از افراد خوب کار نکند. بر خلاف مژه های کلاسیک، مژه های والیوم برای تعداد زیادی از فضاهای حرفه ای نیز مناسب نیستند. به عنوان مثال، اکستنشن مژه والیوم برای پرستاران یا کسانی که در تولید مواد غذایی هستند ممکن است پذیرفته نشود.
اکثر هنرمندان باتجربه نیستند: از آنجایی که درمان اکستنشن والیوم مژه با مجموعه کلاسیک متفاوت است و نیاز به آموزش بیشتر دارد، هر هنرمندی آن را ارائه نمی دهد.

علاوه بر این، اکثر هنرمندان به اندازه کافی تجربه ندارند تا از نکات ظریف انجام این مجموعه مانند سبک نگه داشتن وزن طرفداران پیروی کنند. شما می توانید با گرفتن یک مژگان باتجربه برای انجام این ست، از این موضوع دور شوید!
گران قیمت: از آنجایی که اکستنشن مژه، زمان، انرژی و مهارت بیشتری برای انجام یک ست والیوم نیاز دارد، 1.5 برابر هزینه بیشتری نسبت به ست کلاسیک دارد. اما این می تواند یک بار تعهد یا آزمایش قبل از بازگشت به مجموعه کلاسیک یا مجموعه ترکیبی باشد.

در مورد مژه های والیوم چه نکاتی را باید به خاطر بسپارید

اگر نمی دانید که آیا فن های استفاده شده در ست مژه های والیوم می توانند به مژه های طبیعی شما آسیب برسانند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به یک هنرمند معتبر مراجعه کنید.

در اصل، فن‌آوری‌های مژه دارای مجوز طرفداران خاص خود را دارند. فن های پیش ساخته یا پرو ساخته معمولاً دسته هایی هستند که روی مژه های طبیعی شما سنگینی می کنند و منجر به ریزش مژه می شوند. اکثر مژه‌کاران باتجربه از کلاستر یا مژه‌های حرفه‌ای استفاده نمی‌کنند.

مراجعه به یک هنرمند باتجربه همچنین اطمینان حاصل می کند که طرفداران تازه ساخته شده در وزن مناسب برای مژه های طبیعی شما هستند.

فن های سفارشی نیز به مژگان این امکان را می دهند که هر فن را با شرایط وفق دهد تا ظاهری عالی داشته باشد.

عکس هایی از مژه های والیوم

اگر می‌خواهید تصاویر بیشتری از مشتریان ما با اکستنشن مژه‌های حجم‌دهنده ببینید، حتماً از گالری ما در اینجا دیدن کنید.

اکستنشن مژه هیبریدی چیست

یکی از جدیدترین درمان های مژه که امروزه در دسترس است، سبک هیبریدی است. در این، مدل‌های کلاسیک و حجم‌دهنده مژه‌ها با هم ترکیب می‌شوند تا تنوعی ترکیبی ایجاد کنند که حتی بهتر از هر دو مدل، چشم شما را سفارشی می‌کند.

مژه های هیبریدی زمانی می توانند به طور طبیعی زیبا به نظر برسند که توسط یک فن مژه با تجربه درست شوند. در برخی از سالن ها به آنها مژه های ست ترکیبی نیز می گویند.

مژه های هیبریدی چگونه متفاوت هستند

دو ویژگی مهم که مژه های هیبریدی را از سایر تکنیک ها متمایز می کند عبارتند از:

نسبت شماره 1: همانطور که قبلاً در بالا دیدیم، مژه های کلاسیک از نسبت 1 اکستنشن به 1 مژه طبیعی استفاده می کنند در حالی که مژه های والیوم از نسبت بسیاری از اکستنشن به 1 مژه طبیعی استفاده می کنند.

به همین دلیل است که برای مجموعه هیبریدی، تراکم می تواند بین دو سبک متفاوت باشد و در نهایت به ظاهری که می خواهید بستگی دارد.

به طور معمول، تکنسین های مژه 50 تا 50 یا 70 درصد حجم و 30 درصد کلاسیک را در مجموعه هیبریدی به کار می برند.

اغلب اوقات، متخصصین مژه از شما می پرسند که آیا می خواهید مژه های کرکی وسط داشته باشید یا به سمت گوشه ها. هر گزینه به طور کلی ظاهر متفاوتی ایجاد می کند.

به عنوان مثال، وقتی مژه های والیوم را در وسط اضافه می کنید، ظاهری باز ایجاد می کند. اگر به گوشه‌های داخلی و خارجی حجم دهید، به نظر می‌رسد که چشم‌های شما را کانتور کرده و آنها را باریک می‌کند.

ضخامت شماره 2: از آنجایی که یک ست مژه هیبریدی ضخامت ست های والیوم و کلاسیک را با هم ترکیب می کند، ضخامت ها نیز بر این اساس متفاوت است.

فناوری مژه شما ممکن است از ضخامت های 0.07 میلی متر، 0.10 میلی متر یا حتی 0.15 میلی متر برای مژه های کلاسیک استفاده شود یا از ضخامت های 0.03 میلی متر و 0.05 میلی متر برای مژه های والیوم استفاده کند.

همانطور که گفته شد، ما معمولاً از فن‌های 5 بعدی بیشتر در مجموعه‌های هیبریدی در Divine Lashes استفاده نمی‌کنیم.

شاید بپرسید چرا از طرفداران 5 بعدی فراتر نمی روید؟

خوب کاملاً ساده، زیرا پس فایده چیست؟ اگر می خواهید فن های 5 بعدی + را در یک مجموعه هیبریدی داشته باشید، شاید یک مجموعه ولوم در مجموع مناسب تر باشد.

مژه های هیبریدی برای چه کسانی بهتر است؟  

اگر مژه های نسبتا بلند و سالمی دارید، مژه های هیبریدی بهترین راه حل هستند. همانطور که گفته شد، درمان مژه هیبریدی برای افرادی که مژه های نازک یا ضعیف دارند نیز معجزه می کند.

در حقیقت، مدل مژه هیبریدی برای مشتریانی که می‌خواهند ست مژه‌های والیوم یا ست مگا والیوم را امتحان کنند، بهترین است.

اگر شما هم در عین راحتی با ست های کلاسیک همین فکر را دارید، این بهترین راه برای ارتقای ظاهرتان است.

مجموعه ترکیبی یک فرصت عالی برای امتحان کردن کمی کرک و افزودن پر بودن در طول فرآیند است. همچنین نسبت به والیوم یا اکستنشن مژه کلاسیک سفارشی تر است.

هزینه مژه هیبریدی

زمان مورد نیاز برای انجام یک ست هیبریدی اکستنشن مژه کمتر از مجموعه والیوم است، اگرچه بیشتر از کل اکستنشن های استفاده شده در یک ست کلاسیک مصرف می شود.

به همین دلیل است که هزینه درمان مژه های هیبریدی در سراسر کشور چیزی بین هزینه مژه های کلاسیک و والیوم است.

به طور متوسط، یک ست کامل هیبریدی   در هر جلسه هزینه دارد. کمترین هزینه برای این درمان مژه   و بالاترین آن   است.

اگر قصد دارید یک شارژ مجدد هیبریدی داشته باشید، ممکن است   هزینه داشته باشد. در حالی که حداقل     است، حداکثر می تواند تا      در هر جلسه شلیک کند.

اگر می‌خواهید درباره این اعداد بیشتر بدانید، من یک مطالعه موردی انجام دادم که در آن داده‌های قیمت ده‌ها سالن مژه در سراسر ایالات متحده را در اینجا جمع‌آوری کردم .

مزایای مژه های هیبریدی

دلایل انجام مژه های هیبریدی چیست؟

نه خیلی ساده، نه خیلی دراماتیک: ست های هیبریدی که ظاهری طبیعی با رنگی از درام را نوید می دهند، برای هر چشمی جذاب و دارای بافت هستند.
بهترین های هر دو جهان: با سبک ترکیبی، حجم و طول را در یک درمان به دست می آورید. پری و بافت ظریف را با هم به ارمغان می آورد. اگر می خواهید یک ست کلاسیک متراکم و کامل داشته باشید، مژه های هیبریدی بهترین راه حل هستند.
یک راه خوب برای امتحان کردن قبل از تنظیم حجم: اگر نمی‌خواهید فورا حجم مگا را دریافت کنید یا فکر می‌کنید که غیرطبیعی بودن مژه‌ها را از بین می‌برد، هیبرید می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اگر از مژه‌های کلاسیک ناراضی هستید، شکاف‌هایی بین آن‌ها مشاهده می‌کنید، یا فضای کار شما مدلی پررنگ مانند مژه‌های حجم‌دهنده را نمی‌پذیرد، هیبرید به خوبی کار می‌کند.
ایده آل برای کسانی که مشکلات مژه دارند: هیبرید برای افرادی که مژه های ضخیم، نازک، کم پشت و ضعیف دارند نیز کار می کند. اگر مژه های کم پشتی دارید و می خواهید ظاهری چشمگیر داشته باشید، مژه های هیبریدی گزینه ای سالم برای مژه های شما هستند.

معایب مژه های هیبریدی

دلایلی که باعث می شود نباید اکستنشن مژه هیبریدی داشته باشید چیست؟

به یک فن مژه باتجربه نیاز دارد: هر مژه زنی نمی تواند یک ست هیبریدی خوب انجام دهد. شما به یک فناوری نیاز دارید که در هر دو سبک کلاسیک و حجم با تجربه باشد تا بتواند ظاهری را شخصی سازی کند که به بهترین شکل چشم شما را قاب کند.
قیمت بالایی دارد: ست هیبریدی ممکن است گرانتر از مژه های کلاسیک در اکثر سالن های مژه معتبر باشد. اما این به این دلیل است که آنها نسبت به مژه های کلاسیک زمان و مهارت بیشتری می طلبند. در عین حال، مژه های هیبریدی ارزان تر از مژه های والیوم نیز هستند.
زمان استفاده طولانی: درست مانند مژه های والیوم، مجموعه هیبریدی نیز به مژه آرتیست نیاز دارد تا فن های منحصر به فردی را برای چشمان شما بسازد. از این رو، انجام یک مجموعه کامل برای هنرمندان خاص به راحتی بیش از دو ساعت و گاهی حتی تا سه ساعت طول می کشد.
آنچه را باید با مژه های هیبریدی به خاطر بسپارید
هنگامی که تصمیم گرفتید ست مژه های هیبریدی را امتحان کنید، به سالنی بروید که تجربه کافی در انجام ست های کلاسیک و والیوم دارد.

حتماً ظاهری را که می‌خواهید توصیف کنید زیرا این بهترین استایل برای به دست آوردن سفارشی‌ترین ظاهر برای چشمان شماست. اگر در تمام این مدت از ست کلاسیک استفاده کرده باشید، ممکن است عادت کردن به مژه های هیبریدی زمان کوتاهی طول بکشد.

اگر نمی توانید بین کلاسیک یا حجم نیز نهایی کنید، این یک انتخاب عالی است زیرا ظاهری متوسط ​​بین دو سبک را تضمین می کند.

تصاویری از مژه های هیبریدی


اگر می‌خواهید تصاویر بیشتری از مشتریان ما با اکستنشن مژه هیبریدی ببینید، حتماً گالری ما را اینجا ببینید !   

مژه های کلاسیک در مقابل هیبریدی در مقابل حجم دهنده (جدول خلاصه)

کلاسیک در مقابل هیبرید در مقابل حجم کلاسیک ترکیبی جلد
نسبت یک به یک (1:1) یک به یک (1:1) برای سنبله ها
یک به چند (1:n) برای طرفداران
یک به چند (1:n)
ضخامت 0.10 تا 0.15 میلی متر 0.10 تا 0.15 میلی متر (برای سنبله ها)
0.03 تا 0.07 میلی متر (برای فن ها)
0.03 تا 0.07 میلی متر
هزینه کم هزینه ترین میانگین گرانترین
زمان درخواست سریع ترین میانگین طولانی ترین
طراحی ظاهر طبیعی ترین متعادل دراماتیک ترین
مهارت های مورد نیاز پایه ای پیشرفته پیشرفته
 

سوالات متداول

برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد بهترین سبک اکستنشن مژه برای شما، به سوالات زیر توجه کنید.

اینها پرطرفدارترین سؤالاتی است که در طول سال ها از مشتریانم در مورد تفاوت های مژه های کلاسیک در مقابل هیبریدی و والیوم دریافت کرده ام.

اگر سوال دیگری دارید، لطفا در نظرات زیر با من در میان بگذارید. اگر بارها از من سؤال شود، آن را به مقاله اضافه خواهم کرد.


اکستنشن مژه کلاسیک، والیوم یا هیبریدی کدام بهتر است؟

من سبک کلاسیک اکستنشن مژه را برای مشتریانی که خواهان ظاهری طبیعی و حرفه ای هستند، توصیه می کنم. اما اگر به‌دنبال یک فاکتور اُمف مانند عروسی هستید، حجم یا مگا حجم مناسب است.

اگرچه، وقتی مشتری مژه‌هایی دراماتیک می‌خواهد که طبیعی به نظر می‌رسند، مثلاً برای لباس‌های مفرح غیررسمی، مدل اکستنشن مژه هیبریدی همان چیزی است که من انتخاب می‌کنم.


تفاوت مژه های کلاسیک و هیبریدی چیست؟

تفاوت بین مژه های کلاسیک و هیبریدی این است که مژه های کلاسیک رشته های تک رشته ای از الیاف مصنوعی هستند که روی هر مژه طبیعی اعمال می شود، در حالی که مژه های هیبریدی ترکیبی از مژه های کلاسیک و والیوم هستند.


تفاوت مژه های هیبریدی و والیوم چیست؟

تفاوت اصلی بین مژه‌های حجم‌دهنده و هیبریدی این است که مژه‌های حجم‌دهنده از چندین رشته مژه نازک‌تر تشکیل شده‌اند که روی هر مژه طبیعی اعمال می‌شود، در حالی که مژه‌های هیبریدی ترکیبی از مژه‌های کلاسیک و حجم‌دهنده هستند.


مژه های کلاسیک و تفاوت والیوم چیست؟

تفاوت اصلی مژه های کلاسیک و والیوم در این است که مژه های کلاسیک یک به یک کاربرد دارند (یک اکستنشن جداگانه روی یک مژه طبیعی اعمال می شود) در حالی که مژه های والیوم یک کاربرد یک به چند هستند (چند اکستنشن جداگانه روی یک مژه طبیعی اعمال می شود. ).


آیا می توانید از مژه های والیوم به کلاسیک بروید؟

آره! می‌توانید با جایگزین کردن فن‌های ولوم از دست رفته با افزونه‌های کلاسیک در قرار ملاقات بعدی خود، تغییر تدریجی انجام دهید یا حذف کامل و سپس یک مجموعه جدید را انجام دهید.


آیا می توانید از مژه های کلاسیک به مژه های هیبریدی بروید؟

کاملا! بهترین راه برای رفتن از مژه‌های کلاسیک به مژه‌های هیبریدی این است که به تدریج در نوبت بعدی خود، فن‌های حجم‌دهنده اضافه کنید.


آیا می توانید از مژه های هیبریدی به کلاسیک بروید؟

آره. بهترین کار این است که به سادگی فن هایی که به تدریج می ریزند را با مژه های کلاسیک در قرار ملاقات خود جایگزین کنید.


آیا مژه های هیبریدی ماندگاری بیشتری دارند؟

ماندگاری مژه های هیبریدی بیشتر از مژه های کلاسیک است اما نه به اندازه مژه های والیوم. به این دلیل که فن های والیوم به کار رفته در مجموعه هیبریدی سطح چسبندگی بیشتری به مژه طبیعی دارند و در نتیجه ماندگاری بیشتری خواهند داشت.


مژه های والیوم بیشتر دوام می آورند؟

بله، مژه های والیوم، ماندگارترین نوع اکستنشن مژه هستند. این به این دلیل است که در این روش فقط از فن های والیوم استفاده می شود که در صورت استفاده کامل مژه های طبیعی را احاطه کرده و در نتیجه چسبندگی ایمن تری ایجاد می کنند.


آیا مژه های هیبریدی می توانند طبیعی به نظر برسند؟

بله، مژه های هیبریدی می توانند بسیار طبیعی به نظر برسند. مجموعه کلاسیک اکستنشن مژه جلوه ای طبیعی به صاحب مژه می دهد. اما وقتی صحبت از مژه های هیبریدی می شود، ایده این است که بدون به خطر انداختن ظاهر واقعی، حجم دهی کنید.

فناوری مژه در مورد ترکیب مناسبی از اکستنشن مژه های کلاسیک و والیوم تصمیم می گیرد تا ظاهری به سبک هیبریدی شخصی ایجاد کند که برای شما عالی است.

به همین دلیل است که مژه های هیبریدی بسیار کمتر از مژه های والیوم و بسیار طبیعی تر به نظر می رسند. مژه های هیبریدی وقتی به درستی انجام شوند، ساختگی یا غیر طبیعی به نظر نمی رسند. آنها بهترین سبک شخصی سازی شده ای هستند که در حال حاضر وجود دارد.


آیا مژه های هیبریدی برای چشم های کلاه دار خوب هستند؟

من نسخه‌های بیشتری از این سؤال را شنیده‌ام، مانند اینکه آیا مژه‌های هیبریدی برای چشم‌های کوچک خوب هستند، آیا مژه‌های ترکیبی برای چشم‌های آسیایی خوب هستند یا موارد دیگر از مشتریان جدید.

من همیشه به این پاسخ می دهم که با پسوندها چه کاری انجام می دهند.

انواع مختلف طول، ضخامت و فرهای اکستنشن مژه می تواند نحوه ظاهر شدن شکل چشم را روی صورت شما تغییر دهد.

به عنوان مثال، فرهای "L" می توانند چشم های آسیایی را باز کنند و فر "B" ظاهر کامل تری ایجاد می کند.

مژه‌های هیبریدی زمانی که مژه‌های حجم‌دهنده در وسط اضافه می‌شوند، می‌توانند چشم شما را باز کرده و ظاهر را مشخص کنند. می تواند چشم های گرد شما را مخروطی کند و به چشم های کلاه دار وضوح بیشتری بدهد.

بنابراین، به طور خلاصه، بله، آنها می توانند باشند. فقط مطمئن شوید که اهداف خود را با تکنسین مژه خود در میان بگذارید تا ظاهری سفارشی برای شما ایجاد شود.


چگونه می توان مژه های کلاسیک را پرتر کرد؟

اگر مژه‌های شما با مژه‌های شاداب و طبیعی پر به نظر می‌رسند، اکستنشن‌ها نیز با پرکردن 90 درصد پرتر به نظر می‌رسند.

به طور معمول، یک ست کلاسیک نسبت 1:1 دارد اما هیچ هنرمندی روی هر یک از مژه های طبیعی شما اکستنشن نمی گذارد.

همانطور که گفته شد، اگر به فن مژه خود بگویید که می‌خواهید ظاهری کامل‌تر داشته باشید، آن‌ها تا حد امکان اکستنشن بیشتری به مژه‌های سالم شما اضافه می‌کنند. هرگز نباید از اکستنشن روی مژه های کودک استفاده کنید زیرا به مژه های طبیعی شما آسیب می رساند.

جدا از تعداد کل اکستنشن مژه ها، ضخامت مژه های مصنوعی نیز اهمیت دارد. به عنوان یک قاعده کلی، اکستنشن های ضخیم مژه نیز پرتر به نظر می رسند.

همانطور که گفته شد، متخصصان با تجربه مژه مژه های پرپشت را به مژه های طبیعی اضافه نمی کنند مگر اینکه وزن مناسبی داشته باشند. از این رو، اکستنشن‌های ضخیم‌تر تنها زمانی به مشتریان اضافه می‌شوند که مژه‌های ضخیم‌تری داشته باشند.


آیا مژه های والیوم همان مژه های خوشه ای هستند؟

نه، مژه های والیوم مانند مژه های خوشه ای نیستند.

مژه های والیوم به مجموعه ای اکستنشن مژه گفته می شود که از فن هایی با چندین اکستنشن برای افزایش حجم هر مژه طبیعی استفاده می کند.

از سوی دیگر، مژه های خوشه ای به گروه های از پیش ساخته یا چسبانده شده اکستنشن مژه اطلاق می شود که تکنسین های بی تجربه از آنها برای حجم دادن به خط مژه شما استفاده می کنند.

مژه های خوشه ای اغلب با مقادیر نامناسب چسب همراه هستند که به وزن مژه های طبیعی شما آسیب می رساند.

با این حال، یک فناوری مژه دارای مجوز، هنگام تنظیم والیوم به تنهایی بر اساس مژه های طبیعی و شکل چشم، طرفداران خاصی ایجاد می کند.

من در اینجا مقاله مفصلی در مورد اینکه چرا مژه های خوشه ای برای چشمان شما وحشتناک هستند، نوشته ام .


مژه های والیوم روسی چیست؟

مژه های والیوم روسی با مژه های والیوم یکسان نیستند. در واقع، اولین مژه های والیوم، مژه های والیوم روسی بودند که توسط Irina Levchuck و Olga Dobronravova ساخته شده بودند. [3]

آنها از سه اکستنشن مژه تا 2 میلی متر بلندتر از مژه طبیعی روی مژه های طبیعی استفاده کردند. به همین دلیل است که حجم روسی را اغلب مژه های والیوم سه بعدی می نامند.

از سوی دیگر، حجم‌دهی مژه‌ها می‌تواند به معنای هر چیزی از دو بعدی تا 12 بعدی باشد. نکته دیگر در مورد مژه های روسی این است که نرم و ظریف تر از مژه های استاندارد والیوم هستند.

از کدام طول و فر برای اکستنشن مژه کلاسیک در مقابل والیوم و هیبریدی استفاده کنیم؟

صرف نظر از سبک اکستنشن مژه ای که می کنید، طول و فر بر اساس شکل چشم مشتری و بافت مژه او متفاوت است.

به عنوان مثال، چه فردی ست های والیوم، هیبریدی یا کلاسیک داشته باشد یا نه، می تواند بر اساس شکلی که می خواهد یا فرهای طبیعی خود، فرهای C یا D داشته باشد.

همانطور که گفته شد، ست ولوم عمدتاً از شیب تندتری نسبت به مجموعه کلاسیک استفاده می کند.

نتیجه
مژه های کلاسیک در مقابل والیوم در مقابل هیبریدی موضوع داغی است. این سه نوع اصلی از سبک های اکستنشن مژه نوید کاربردها و ظاهر متفاوتی را می دهند.

با مجموعه کلاسیک، تکنولوژی مژه از یک مژه مصنوعی برای هر مژه طبیعی استفاده می کند. در مورد یک ست والیوم، هر مژه با یک فن ساخته شده از چندین اکستنشن مژه چسبانده می شود. برای یک مجموعه هیبریدی، ترکیبی از سبک های حجمی و کلاسیک استفاده می شود.

ارزان ترین اکستنشن مژه در بین این سه ست کلاسیک است. ظاهری طبیعی را تضمین می کند و از کمترین تعداد اکستنشن با اکستنشن های ضخیم تر استفاده می کند.

به همین دلیل برای کسانی که مژه های قوی دارند، انتخابی عالی است.

نکته حرفه ای: من در اینجا راهنمای دریافت طبیعی ترین اکستنشن مژه را نوشته ام!

ست والیوم پرهزینه ترین است و معمولاً با فناوری های جدید مژه در دسترس نیست. علاوه بر این که برای کسانی که شکاف در مژه هایشان دارند، به مهارت و تجربه نیاز دارد. همچنین در این مدل از مژه های بسیار نازکتر از ست کلاسیک استفاده شده است.

کلاسیک طبیعی به نظر می رسد در حالی که حجم و مگا حجم آن را به اوج می رساند. هیبرید ظاهری در بین است.

اگر مشتری مژه‌های طبیعی نازکی دارد و می‌خواهد مژه‌هایی چشمگیر داشته باشد، یک سبک هیبریدی برای صاف کردن شکاف‌های خط مژه‌های طبیعی او ایده‌آل است، زیرا کلاسیک فقط شگفت‌انگیز نیست. همچنین یک گزینه عالی برای امتحان کردن فن های ولوم بدون تعهد کامل به آن است.

هیچ مدل اکستنشن مژه ای وجود ندارد که برتر باشد. هر کدام مزایا و ویژگی های خود را دارند. به طور کلی، اینها بایدها و نبایدهای رایج اکستنشن مژه هستند که باید مراقب آنها باشید.

به یاد داشته باشید که هر مدل مژه می تواند ظاهر چشمان شما و نحوه افزودن آن به ویژگی های صورت شما را تغییر دهد. شما باید از قبل به فناوری مژه اطلاع دهید که هدفتان چیست. مهمتر از همه، به یک هنرمند دارای مجوز و با تجربه بروید تا بهترین معامله را نیز دریافت کنید.

اگر می‌پرسید چه چیزی برای شما عالی است، نگرانی‌های خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید و من با دیدن پاسخ‌های دقیق به شما پاسخ خواهم داد.

 

منبع :  divinelashes.ca/blog/classic-vs-volume-vs-hybrid-lashes 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید