25 ایده موهای پرحجم کوتاه برای ارتقای ظاهر شما

25 مدل موی کرکی کوتاه برای ارتقای ظاهر شما

Tiktok بسیاری از روندهای مد را احیا کرده است مانند دم اسبی بلند، گیره های پنجه ای، اسکرانچی، برش تاپ و بسیاری موارد دیگر. اما یک مدل خاص که این روزها رسانه های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است، موهای پرحجم کوتاه است . 


مگ رایان و سیندی کرافورد را در دهه 90 به یاد دارید ؟ خوب، مدل موهای آنها دقیقاً همان چیزی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم، به جز کوتاهتر بودن.

رول‌های ولکروی خوب جدا از یک مدل موی خوب برای دستیابی به این مدل‌های موی حجیم و درخشان، کلید اصلی هستند.

بنابراین، اگر آماده هستید تا از موی کوتاه پرحجم استفاده کنید، توصیه می کنیم راهنمای زیر را دنبال کنید.

مدل موهای پرحجم کوتاه

شکل صورت و بافت مو هر چه که باشد، این ایده های مو مطمئناً ظاهری برای هر خانمی خواهد داشت. پیمایش را متوقف نکنید!

1.مدل موی فر بزرگ

مدل موی فر بزرگ

فرهای بزرگ فنری تنها چیزی است که نیاز دارید! با استفاده از غلتک یا اتوی فر، ظاهر قفل های تا چانه را بازسازی کنید و آن چشم های آبی را با سایه موی بلوند روشن و ریشه های تیره برجسته کنید. کار را با لب های قرمز روشن به پایان برسانید و برای چرخاندن چند سر آماده شوید.

 

2. مدل موهای کرکی کوتاه برای موهای تیره با برش تیغی

مدل موهای کرکی کوتاه برای موهای تیره

افراد آرامی که نمی خواهند زمان زیادی را برای مدل دادن به موهایشان صرف کنند اما همچنان می خواهند در ترند موهای پرحجم کوتاه شرکت کنند، می توانند تیغ را انتخاب کنند. این باعث ایجاد لایه‌های پرپشت و انتهای نازک می‌شود و حرکت زیادی روی سر ایجاد می‌کند. یک دست تکان دادن و شما بروید!

 

3. مدل مو باب گرد کوتاه

مدل موی کوتاه لایه ای کرکی

این مدل موی قدیمی نمادین را دوباره بسازید تا در یک رویداد رسمی ظاهر را بدزدید . نکته کلیدی این است که یک مدل موی باب گرد با حداکثر لایه‌های ممکن برای تارها بی‌عیب و نقص در اطراف صورت بیفتند. فرهای محکم را انتخاب کنید و برای حجم بیشتر، ریشه ها را اذیت کنید.  

 

4. لوب + هایلایت های آبی یخی

برش باب مواج کرکی کوتاه

با انتخاب یک برش نازک صاف در پشت و با حداقل لایه ها، آن گیسوهای خسته کننده را تازه کنید. هایلایت های آبی یخی ظریف را اضافه کنید تا از روی پایه بلوند کرمی بدرخشد و با فرهایی که انتهای آن را صاف نگه می دارند تا ظاهری شیک داشته باشید. در مورد گرفتن پول آبی هم چطور؟

مدل مو پیکسی؛ مدرن، خاص و بی‌نهایت زیبا. همین حالا ببینید

5. Pixie Pomp

برش پیکسی کرکی کوتاه

Pixies در عین حال جسور، سکسی و بی زمان هستند. خانم‌هایی که در دفتر کار می‌کنند می‌توانند این مدل مو را به ظاهر حرفه‌ای خود اضافه کنند که دارای یک تاپ بلند با پشت و کناره‌های مخروطی است. از یک برس گرد و سشوار برای ایجاد یک پومپادور پف کرده با یا بدون قسمت جانبی استفاده کنید. 

 

6. مدل موی کوتاه کرکی آمبره

مدل موی کوتاه کرکی آمبره

همه مدل‌های موی پرحجم نیازی به فرهای برجسته ندارند. امواج سست نیز می توانند این کار را انجام دهند. آنها را با یک مدل موی بلند تا گردن و یکی از بزرگترین ترندهای سال 2023 یعنی ریشه های تیره همراه کنید. قبل از تبدیل شدن به رنگ بلوند و رسیدن به نوک، یک رنگ کاراملی در میانه راه اضافه کنید. 

 

7.موهای صورتی کرکی کوتاه

موهای صورتی کرکی کوتاه

کثیف سکسی است! با انتخاب یک چاقوی کوتاه که با یک برش زاویه‌دار با لایه‌های پر کشیده به سمت جلو مشخص می‌شود، آرواره‌ها را به هر کجا که می‌روید رها کنید. با یک سایه موی صورتی روشن و یک قسمت کناری عمیق که چشم را می پوشاند، ظاهر را ادویه کنید.

 

8. مدل موی کوتاه  کرکی

مدل موی کوتاه کرکی

پایبندی به یک مدل موی اولیه گاهی اوقات بهترین انتخاب است. رشته ها را در طول چانه خرد کنید و از ریشه تا انتها با رنگ بلوند طلایی گرم رنگ کنید. فرها را اضافه کنید و از یک طرف آنها را با اسپری مو بریزید. راحت تر نمی شود!

به دنیای مدل مو باب خوش آمدید - مجموعه عکس‌هایی که نباید از دست بدهید

9. موهای بلوند سفید کرکی کوتاه با لایه های پرحجم

موهای بلوند سفید کرکی کوتاه

به دنبال چیزی دراماتیک تر هستید؟ یک باب پلاتین رترو پر از لایه چطور؟ نکته کلیدی این است که ریشه ها را از بین ببرید و انتها را برای جذابیت درهم ریخته کنید. با چتری های صاف و صاف در جلو و خط چشم بالدار، ظاهر را روشن کنید.  

 

10. مدل موی کرکی کوتاه با چتری مجعد

موهای کرکی کوتاه با چتری مجعد

اگر سرتان پر از فر باشد، هیچ‌کس نمی‌تواند شما را از ایجاد خیره‌کننده‌ترین مدل موی پرحجم کوتاه هر روز باز دارد. تارها به طول های مختلف بریده می شوند و در نتیجه یک مدل موی کاملا گرد با چتری های مجعد در چشم ها ایجاد می شود. با هایلایت های ظریف تکمیل کنید.

 

11.مدل موهای قهوه ای کرکی کوتاه

موهای قهوه ای کرکی کوتاه

زنان با یال ضخیم می توانند با مدل موی پرده ای کلاسیک که شامل یک فرچه بلند در دو طرف صورت با دو طرف و پشت کوتاه تر است، وزن خود را کم کنند. اگر بافت موی مواج طبیعی ندارید، یک پرم مواج بگیرید تا برای هفته‌ها از یک مدل موی کم‌مراقبت لذت ببرید.

 

12. Wisps دو رنگ

مدل موی پرزدار کوتاه

افراد جسور با در نظر گرفتن این ظاهر غیر معمول می توانند جنبه وحشی خود را نشان دهند. یال به لایه‌های کوتاهی بریده می‌شود و رشته‌های بلندی در یک طرف آن‌ها کم می‌شود که برای جذابیت خاصی به سمت بالا کشیده می‌شوند. برخی از قسمت های مو را بلوند رنگ کنید تا ظاهری دو رنگ و بدبو داشته باشید.

 

13. مدل موی کوتاه کرکی 

موهای کوتاه کرکی سبزه

چرا پیچیده؟ با یک مدل موی به طول چانه یا فک فوق العاده جذاب به نظر برسید. به جای صاف نگه داشتن آن، لایه ها را از وسط تا انتها برش دهید و اندکی بدن و بافت به کشک ها اضافه کنید. در حین سشوار کشیدن موهای خود را خم کنید و از نتیجه لذت خواهید برد.

 

14. برش باب کرکی کوتاه

برش باب کرکی کوتاه

برش های بلانت نیز می تواند پرحجم باشد. ترفند این است که تکه ها را به طور ناموزون برش دهید در حالی که انتهای آن درست زیر گوش ها در یک خط کاملاً مستقیم قرار می گیرند. رنگ موی بلوند مرواریدی خنک را تکان دهید و آن تارها را پشت گوش قرار دهید تا ظاهری شیک داشته باشید.

مدل کوتاهی مو لیر: ترکیبی از زیبایی و سادگی 

15. Kinky Afro Fluff

موهای افروی کرکی کوتاه

خانم‌های مخلوط‌نژاد وقتی در مورد موهای پرحجم کوتاه صحبت می‌کنند، سودمند هستند، زیرا هیچ چیز نمی‌تواند پف‌تر از آن فرهای آفروی گره‌دار طبیعی باشد. از آرایشگر بخواهید که موها را به شکل کاملاً گرد کوتاه کند و تارها را با یک پین آغشته کند و آنها را به ابری روی سر تبدیل کند.

 

16. مدل موی نامتقارن

موهای بلوند خاکستری کرکی کوتاه

با تقارن قفل‌های خود بازی کنید، یک طرف را خیلی کوتاه کنید و طرف دیگر را آنقدر بلند نگه دارید که به گوش برسد. با لایه ها مقداری بافت ایجاد کنید و قلم موی گرد را در قسمت زیرین رشته ها قرار دهید که به سمت پایین می چرخند و در حالی که آنها را خشک می کنید تا رویه پف کرده شود. کوتاه و سکسی!

 

17. افسون پلاتینباب بلوند پرحجم کوتاه


هیچ چیز با بلوند پلاتینیومی خراب نمی شود . چشم‌های آبی یخی خود را با استفاده از این سایه سرد با یک باب کوتاه در خط فک برجسته کنید و با فر کردن رشته‌ها از صورت، کمی به آن پرش کنید. باکلاس و شیک، چه چیزی بیشتر بخواهید؟

 

18. نمک و فلفل بیکسی

خانم‌هایی که سال‌ها به سر می‌برند می‌توانند قفل‌های نمکی و فلفلی خود را با یک مدل موی کوتاه زیبا به رخ بکشند. یک بیکسی از این نظر ایده آل است که لبه یک پیکسی را با شکل یک باب ترکیب کند. در حین خشک شدن، رشته ها را به عقب برس دهید تا سطحی پرحجم داشته باشد.

آناهید | ارا ئه خدمات تخصصی کوتاهی ژورنالی در کرج

19. قفل بلوند

برای جلب توجه، قبل از قرار ملاقات بعدی خود در سالن، ظاهر آفتاب‌زده را در نظر بگیرید. یک برش پله‌ای بخواهید که رشته‌های کوتاه‌تر روی آن‌ها روی رشته‌های بلندتر زیر اطراف صورت بیفتند. رگه های بلوند روشن را روی پایه بلوند طلایی قرار دهید و با فر به پایان برسانید.

 

20. موهای بلوند کوتاه کرکی

موهای بلوند کوتاه کرکی

یک مدل موی کوتاه و پرحجم دیگر برای خانم هایی که بیشتر به جذابیت پسرانه علاقه دارند. بالاتنه بلند به طرفین کوتاه می شود و چتری های بچه بند ناز که صورت را در جلو قاب می کند. رشته ها را با انگشت برس بزنید و آنها را صاف کنید تا ظاهری از کار در نیاید. آسان وزش باد!

 

21. مدل موی باب فرانسوی

باب کرکی کوتاه با چتری

با بریدن موها در سطح چانه با چتری های پرده ای که خط ابرو را از بین می برد، شبیه یک مادام فرانسوی شوید. فرهای شل را اضافه کنید یا از غلطک استفاده کنید تا انتهای آن را به آرامی به سمت داخل برگردانید و حجم کلی را افزایش دهید. کلاسیک بدون شک!

 

22. لایه های بریده

مدل موهای کرکی کوتاه برای خانم های بالغ

با رفتن به لایه‌های نازک که شامل بریدن تکه‌های نامتقارن در سرتاسر سر می‌شود، کمی بدن به یال نازک اضافه کنید و در نتیجه ظاهری کامل‌تر داشته باشید. رویه کوتاه و کناره های بلند را با چتری های میکرو ست کنید و پشیمان نخواهید شد!

 

23. موهای سفید شده، اهمیت ندهید

مدل موی کرکی کوتاه برای موهای بلوند

ترند موهای پرحجم کوتاه را می توان به عنوان یک نجات دهنده برای کسانی که موهای خود را با دکلره کردن و رنگ کردن مکرر آسیب دیده اند در نظر گرفت. به موهای پف کرده خود استراحت دهید و در عین حال یک مدل موی کوتاه چند لایه انجام دهید تا همیشه شیک بمانید.

 

24. پرحجم فرفری

موهای مجعد کرکی کوتاه

در عصر باب و لوب با مدل موی قارچی بد بو از بین جمعیت متمایز شوید . هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است، همانطور که با تمام بافت های مو کاملا مطابقت دارد. در مورد فرها، اجازه دهید آن رشته ها در هر جهت خم شوند تا جذابیت بی دغدغه ای داشته باشند.

 

25. قرمز جذاب

برش پیکسی مواج کرکی کوتاه

با انتخاب یک پیکسی بافت دار با حاشیه بلند زاویه ای که به چانه می رسد، استایلی را بیان کنید که ارزش به خاطر سپردن داشته باشد. سر را به روشن ترین رنگ قرمز موجود رنگ آمیزی کنید و رشته ها را به طور ناهموار فر کنید تا ظاهری شاداب داشته باشید. داغ داغ است نه؟

 

شرط می‌بندیم متوجه نشدید که مدل‌های موی پرحجم کوتاه اینقدر همه‌کاره هستند. اکنون که می دانید، وقت آن است که قبل از مراجعه به آرایشگاه مورد اعتماد خود، سشوار، غلطک و محصولات حالت دهنده خود را بیرون بیاورید. به یاد داشته باشید که مراقبت مناسب برای بدون وز و چروک نگه داشتن قفل های پرحجم ضروری است.

منبع :  https://hairstylecamp.com/short-fluffy-hair/

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید