۲۳ مدل شینیون اپدو آسان برای موهای بلند

۲۳ مدل شینیون اپدو آسان برای موهای بلند

آیا از گرفتن همان دم اسبی قدیمی برای موهای بلند خود خسته شده اید؟ چرا از یک مدل اپدو استفاده نمی‌کنید؟


مدل موی اپدو یک استایل زیبا و متفاوت است که در آن موهای شما از بالا به پایین به صورت مرتب و متمایل آرایش می‌شوند. این استایل منحصر به فرد به شما ظاهری آراسته و شیک می‌دهد و می‌تواند با هر نوع لباس و استایلی که دوست دارید سازگاری داشته باشد.

اپدو به عنوان یک مدل موی محبوب و متنوع شناخته می‌شود که توسط افراد بسیاری انتخاب می‌شود. این مدل مو به شما امکان می‌دهد تا موهای خود را به صورت مرتب و با استایلی که دوست دارید آرایش کنید. به این ترتیب، می‌توانید ظاهری جذاب و خوش‌ترتیب برای خود خلق کنید.

یکی از ویژگی‌های بارز اپدو این است که با هر نوع لباس و استایلی سازگاری دارد. بنابراین، می‌توانید این مدل مو را با لباس‌ها و اکسسوری‌های مختلفی ترکیب کنید و همچنان شیک و جذاب باشید.

اگر به دنبال یک استایل متفاوت و زیبا برای موهای خود هستید، اپدو یک گزینه عالی است. این مدل مو با دقت و هنر آرایشگران ما انجام می‌شود، بنابراین می‌توانید به نتایج طبیعی و مطلوبی دست پیدا کنید که تأثیر مثبتی بر ظاهر و اعتماد به نفس شما خواهد گذاشت.

پس با انتخاب اپدو، به زیبایی و جلوه شیکی برای موهای خود دست پیدا کنید و با خیال راحت از هر نوع استایلی لذت ببرید."

مدل‌های موی اپدو زیادی برای خانم‌های مو بلند وجود دارد که می‌تواند با هر فرم صورت، بافت مو یا طولی مناسب باشد.   وقتی قد داشته باشید، قطعا تطبیق پذیری بیشتری خواهید داشت، حتی اگر مدل موی مورد نیازتان باید در عرض چند ثانیه حالت داده شود.

و اگر وقت صرف کردن برای مدل‌های موی پیچیده ندارید، پس حتماً باید چند مدل موی ساده را امتحان کنید که می‌توان در یک چشم به هم زدن آن را انجام داد!

 
اگر به دنبال یک اصلاح آسان برای موهای بلند هستید، بهتر است این نمونه ها را بررسی کنید و بازی آرایش مو خود را ارتقا دهید!

1. شینیون اپدو با پیچ کم

شینیون اپدو با پیچ کم
اصلاح آسان برای موهای صاف بلند
اگر موهای بلند زیبایی دارید ، این مدل موی آسان را امتحان کنید. این مدل مو را می توان تنها در چند ثانیه کشید. چند تار را از چتری جدا کنید و بگذارید روی صورتتان بیفتد و کادربندی عالی ایجاد کنید.

بقیه موها را در پشت جمع کنید، آن را بچرخانید و با یک گیره مو محکم کنید.

2. شینیون اپدو با پیچ فرفری بالا

  شینیون اپدو با پیچ فرفری بالا
اصلاح آسان برای موهای بلند با پاپیون
اگر موهای شما مجعد و درشت است و نمی خواهید زمان زیادی را برای حالت دادن به آن صرف کنید، می توانید به راحتی این موها را از بین ببرید.

تمام موهای خود را شانه کنید و از یک اسکرانچی قرمز برای محکم کردن آن استفاده کنید. الاستیک مویی را انتخاب کنید که شبیه روسری باشد که دور پایه بسته شده باشد. 

3. شینیون اپدو افرانسوی

شینیون اپدو افرانسوی
اصلاح آسان برای موهای بلند با اسکرانچی
خانم‌های فرانسوی ظاهری شیک و رمانتیک دارند و اگر می‌خواهید جنبه‌ی پر زرق و برق خود را کانالیزه کنید، باید این نان کوتاه ساده و در عین حال موثر را استایل کنید.


تفاوت کراتین مو و بوتاکس مو | کدام روش بهتر است؟


موهای خود را از وسط جدا کنید و چتری های خود را به طور نامرتب تکان دهید و یک کش کم پشت بگیرید. آن را با یک اسکرانچی مخملی بزرگ سرو کنید. 

4. شینیون اپدو با پیچ پایین

شینیون اپدو با پیچ پایین
اصلاح آسان برای موهای بلند - موی کناری
نان های کناری بازیگوش هستند و می توانند هر زنی را جوان تر و شاداب تر نشان دهند. و با آرایش و لباس مناسب، می توانند به مدل مویی تبدیل شوند که می توانید برای یک جلسه کاری یا یک رویداد مهم نیز بپوشید. 

5. شینیون اپدو با روسری

شینیون اپدو با روسری
اصلاح آسان برای موهای بلند با روسری
این آپدوی سریع اما ظریف برای موهای بلند مناسب است تا حال و هوای رترو و خنکی به شما بدهد. و اگر عاشق این مدل های قدیمی هستید، روسری مورد علاقه خود را تهیه کنید و یک نان بلند بسازید.

روسری را دور سر خود بپیچید و روی پیشانی ببندید و یک پاپیون ایجاد کنید. از چتری استفاده کنید و چند رول پیروزی را حالت دهید. 

6. شینیون اپدو با بافت فرانسوی 

شینیون اپدو با بافت فرانسوی 
بافته شدن آسان برای موهای بلند
آپدوهای بافته شده به دلایلی محبوب هستند. اگر موهای بلندی دارید و هدفتان مدل مویی راحت است، با ساختن یک بافتن فرانسوی در کناره شروع کنید. موهای باقیمانده را بچرخانید و با یک گیره موی بزرگتر محکم کنید.

نگران موهای بچه یا رشته های نازک دیگری که بیرون زده اند نباشید . آنها مدل مو را سرد و کمی نامرتب نشان می دهند. 

مدل مو پیکسی؛ مدرن، خاص و بی‌نهایت زیبا. همین حالا ببینید

7.شینیون اپدو با پیچ بالای سر

شینیون اپدو با پیچ بالای سر
اصلاح آسان موهای بلند برای خانم ها
آیا به مدل مویی نیاز دارید که بتوانید در هر زمان و تنها در چند ثانیه بسازید؟ خوب، شما همیشه می توانید از این تاپ گره معمولی استفاده کنید! تمام موهای خود را بالا بیاورید و با یک کش مو آن را ببندید، مثل اینکه در حال انجام دم اسبی هستید. 

به جای اینکه موها را از طریق کش بیرون بکشید، اجازه دهید یک برآمدگی بزرگ ایجاد کند. 

به دنیای مدل مو باب خوش آمدید - مجموعه عکس‌هایی که نباید از دست بدهید

8. Lifted Roots


انجام آسان برای خانم های مو بلند
اگر در یک مراسم پر زرق و برق شرکت می کنید که باید بی عیب و نقص به نظر برسید، خوب این یک مدل موی ژولیده است که به راحتی انجام می شود که حتما باید آن را امتحان کنید. 

با استفاده از یک شانه، چتری ها را اذیت کنید تا بلندتر شوند و تمام موهای خود را در ناحیه پشت گردن قرار دهید، جایی که یک موی ساده را حالت دهید. با پین های بابی محکم کنید و کمی زرق و برق بپاشید. 

9. فرهای نیمه به بالا نیمه پایین


نیمه بلند آسان برای موهای بلند
این اصلاح آسان برای موهای مجعد بلند زیبا به نظر می رسد و به شما احساس جوانی می دهد. فرها را لایه لایه نگه می دارد و موهای بالایی را در یک موی حجیم بالا محکم می کند.

این لباس را با گوشواره های طلایی بزرگ و یک جفت عینک تکمیل کنید که جنبه عصبی شما را نشان دهد. 

10. شینیون اپدو با پیچ های نامنظم

شینیون اپدو با پیچ های نامنظم
مرتب کردن آسان برای موهای بلند
این مدل سوپر مدل کلاسیک بیشتر زنان با موهای بلند و چتری را متملق خواهد کرد. حاشیه را در گوشه های پیشانی بلند نگه دارید و کمی به پهلو باز کنید.

در مورد آپدو، ظاهر نامرتب در حال حاضر کاملا مد است و گرفتن یک نان بی دقت انتخابی فوق العاده برای روزهای شلوغ است.

مدل کوتاهی مو لیر: ترکیبی از زیبایی و سادگی 

11. شینیون اپدو با چتری


اصلاح آسان برای موهای بلند - نان های فضایی
به عنوان یک دختر آسیایی، توصیه می کنیم این مدل موی زیبا و بازیگوش را با نان های فضایی و چتری های صاف امتحان کنید. موهای خود را به دو قسمت تقسیم کنید که از آنها برای حالت دادن به دو مو در طرفین استفاده می کنید.

چند تار را از گوشه پیشانی بردارید و آنها را فر کنید تا ظاهری رمانتیک تر داشته باشید.

12. شینیون اپدو 

شینیون اپدو
اصلاح آسان برای موهای ضخیم بلند
اگر موهای پرپشتی دارید ، ممکن است مدل موی چند لایه با چتری بلند را دوست داشته باشید. همچنین، بلوند کاراملی را به عنوان پایه انتخاب کنید و برخی از هایلایت های گرم و آفتابی به آن اضافه کنید. 

تمام موهای خود را در یک کش کم پشت بچرخانید و با استفاده از سنجاق های بابی، موهای خود را محکم کنید. 

13. شینیون اپدو باله

شینیون اپدو باله
اصلاح آسان موهای بلند برای مهمانی
اپدو باله یک روش آسان است که با موهای بلند فوق العاده کار می کند. برای اینکه به آن شکل بی عیب و نقص شگفت انگیزی بدهید، به یک دونات اسفنجی نیاز دارید که از آن برای پیچیدن مو استفاده کنید. 

برخی از تارها را بردارید، برآمدگی هایی ایجاد کنید، و اجازه دهید برخی از موها شل شوند تا قاب بهتری برای صورت ایجاد کنید.

14. شینیون اپدو اشفته 

شینیون اپدو اشفته 
برای موهای بلند آسان است
این مدل موی کژوال یک انتخاب شگفت‌انگیز برای خانم‌هایی است که موهای بلندی دارند و نمی‌خواهند زمان زیادی را صرف مرتب کردن موهایشان کنند. 

یک آمبره بلوند زیبا با چتری هایی که پیشانی را می پوشاند و طول بیشتری در طرفین دارد، انتخاب کنید. تمام موهای شما را از یک طرف می پیچد و محکم می کند. 

15. شینیون اپدو رول شده

شینیون اپدو رول شده
اصلاح آسان برای موهای بلند - موی بالا
اگر به اصلاح آسان موهای بلند خود نیاز دارید، این موی تاپ را دوست خواهید داشت. تمام موهای خود را شانه کنید، آن را گرد کنید و محکم کنید. آن را در پشت خیلی سفت نگه ندارید تا حجم بیشتری داشته باشید. 


آناهید | ارا ئه خدمات تخصصی کوتاهی ژورنالی در کرج


16. شینیون اپدو پیچ خورده مواج

 شینیون اپدو پیچ خورده مواج
گیره پنجه آسان برای موهای بلند
اگر به طور طبیعی موهای موج دار دارید ، از یک گیره موی بزرگتر برای محکم کردن موهای خود استفاده کنید. همه آن را به پشت ببرید و به طور معمول آن را بچرخانید، سپس از گیره مو استفاده کنید تا یال خود را در جای خود نگه دارید. 

17. شینیون اپدو با پیچ  دونات

شینیون اپدو با پیچ  دونات
اصلاح آسان برای موهای بلند - نان باله
برای به دست آوردن آن نان دونات شگفت انگیز، به یک دونات اسفنجی نسبتا بزرگ نیاز دارید. به دنبال دم اسبی بروید، سپس موها را دور دونات بپیچید. 

یک رشته ضخیم را کنار بگذارید که آن را دور پایه بچرخانید تا نان شما کمی بلند شود.

18. شینیون اپدو با پیچ های نامنظم + چتری بلند

شینیون آپدو با پیچ های نامنظم + چتری بلند
آرایش نامرتب آسان برای موهای بلند
این یک مدل موی شیک و نامرتب است که در عرض چند دقیقه انجام می شود. چتری های بلندی به دست بیاورید که کمی روی پیشانی پخش کنید. تمام موهای خود را در قسمت پایینی پشت جمع کنید، سپس آن ها را گرد کنید و در یک کش محکم کنید.

برخی از رشته ها را از کناره ها بردارید و اجازه دهید به طور اتفاقی بیفتند و صورت خود را قاب کنید.

19.شینیون آپدو آسیایی

شینیون آپدو آسیایی
اصلاح آسان برای موهای بلند - موی کم
موهای خود را به عقب شانه کنید و آن ها را به آرامی بچرخانید و یک موی کشی ایجاد کنید که حجم زیادی دارد. می توانید از یک گیره معمولی برای محکم کردن آن یا یک سنجاق استفاده کنید. 

اگر بافت موی موج دار نرمی دارید، موی شما تمام ابعاد مورد نیاز خود را خواهد گرفت.

20. شینیون آپدو چتری مثلثی

شینیون آپدو چتری مثلثی
به راحتی برای موهای بلند ایجاد می شود
این آرایش آسان برای موهای بلند دارای چتری های صاف است که پیشانی را می پوشاند و یک دم اسبی ناتمام دارد.

از یک کش موی ضخیم استفاده کنید و موهای خود را به طور کامل از طریق کش نکشید، بنابراین یک کش موی سرد و نامرتب خواهید داشت.

21. شینیون آپدو بچه ها


اصلاح آسان برای دختران کوچک با موهای بلند
این مدل موی بلند و زیبا برای دختر بچه‌ها شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، مخصوصاً اگر از پوشش توری استفاده کنید. بهتر موها را محکم می کند و به آن آرایش شگفت انگیزی می بخشد.

22. شینیون آپدو با گردی کم  


آپلود آسان وسط برای موهای بلند
برای این مدل موی شیک، یک قسمت میانی را انجام دهید و به سراغ هایلایت های بلوندی بروید که در قسمت پایینی یال خود رنگ می کنید. آنها روی یک نان کم رول شده فوق العاده به نظر می رسند و بافت و عمق را اضافه می کنند.

23. آپدو پیچ خورده
برای موهای بلند به راحتی پیچ خورده است
یک آپلود آسان مانند این برای موهای بلند عالی است زیرا فقط به یک چرخش ساده مو نیاز دارد. به جای اینکه موهای پیچ خورده را به صورت موی بغلتانید، آن را به سمت بالا هدایت کنید و با سنجاق بابی محکم کنید. 

انتخاب یک مدل موی آسان یک انتخاب عالی برای موهای بلند است، به خصوص زمانی که به مدل مویی نیاز دارید که بتوانید به سرعت و با حداقل تلاش آن را بسازید. بنابراین مثال های زیر را امتحان کنید و به ما بگویید که کدام یک برای شما مناسب تر است!

Recommended

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید